کتابدار کتابخانه عمومی فرهنگ آبادان از برگزاری نشست برخط قصه گویی ویژه کودکان در فضای مجازی خبر داد.

نرگس خاتون بوستانچی زاده کتابدار کتابخانه عمومی فرهنگ آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نشست قصه گویی و بلند خوانی کتاب «چوپان دلسوز» نوشته ی مینا قاسمیان پور از انتشارات جامعه القرآن کریم ویژه کودکان ۵ تا ۱۰ ساله در فضای مجازی برگزار شد.

او افزود: کتاب «چوپان دلسوز » اقتباسی از داستان های کتاب قابوسنامه که به قلم مینا قاسمیان پور با محتوای آموزشی و پندآمیز به رشته تحریر درآمده است.

کتابدار کتابخانه فرهنگ در بیان نکات آموزنده کتاب اظهار داشت: در این داستان می توان به اهمیت راستگویی و درستکاری در کار و زندگی اشاره کرد که ره آورد آن احترام و اعتبار افراد در جامعه است.

بوستانچی زاده در پایان خاطر نشان کرد: در این نشست که مورد استقبال کودکان و خانواده ها قرار گرفت، کتابداران احمد ربیعی و عبدالعباس علیان به عنوان راویان قصه گویی شخصیت های داستان همکاری نمودند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی فرهادی
۰۱:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
سلام.احسنت به همکاران خوب و پرتلاش کتابخانه های عمومی آبادان که در این روزهای سخت کرونایی توانسته اند نقش بسیار مفیدی در میان خانواده ها ایفا نمایند.خدا قوت همکاران گرانقدر، خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
سلام.احسنت به همکاران خوب و پرتلاش کتابخانه های عمومی آبادان