برگزاری ۴۳ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در گرمسار

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بابیان اینکه ۴۳ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در قالب ۵۲۶ فعالیت اجرایی خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ ایرج گلینی فرمانده سپاه ناحیه گرمسار ضمن بیان اینکه شعار «بسیج، پیشرو در خدمت‌رسانی و امیدآفرینی» در محوریت تمام برنامه‌های چهل و یکمین سالروز تأسیس بسیج مستضعفین قرار دارد، اظهار داشت: درمجموع ۴۳ عنوان برنامه شاخص در قالب ۵۲۶ فعالیت به مناسبت هفته بسیج در گرمسار اجرایی می‌شود.

او بابیان اینکه بسیج همواره در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در حال خدمت‌رسانی به آحاد مردم است، تصریح کرد: در سال جاری با توجه به شرایط کرونایی هیچ‌گونه تجمعی در سطح شهرستان برگزار نخواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر اینکه ارائه خدمت‌رسانی و فعالیت‌های جهادی در اولویت برنامه‌های هفته بسیج قرارگرفته است، افزود: راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت مقابل پایگاه مقاومت و توزیع ماسک، جمع‌آوری کمک مؤمنانه، توزیع بسته‌های معیشتی ازجمله خدمات مهمی است که در این راستا ارائه می‌شود.

گلینی از حضور جهادی تعداد زیادی از بسیجیان در عرصه دفاع از سلامت خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح بسیجیان با حضور در بیمارستان و مراکز بهداشتی به ارائه خدمات به بیماران کرونایی می‌پردازند.

او در ادامه با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ کمک مؤمنه به‌صورت هم‌زمان در پنجم آذرماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این مرحله از رزمایش دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه گرمسار یادآور شد: تبیین دستاورد‌های بسیج و تبلیغ خدمات آن در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد در این ایام است.

گلینی از اجرای طرح گشت‌های رضویان خبر داد و بیان کرد: راه‌اندازی سمن بانوان مطالبه‌گر گرمسار از دیگر فعالیت‌های مهمی است که در این هفته آغاز به کار می‌شود و در راستای مطالبه گری از مسئولان در حوزه عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت بانوان بسیجی فعالیت خواهند داشت.

او برگزاری یادواره شهدا، رژه موتوری و ماشین، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی در فضای مجازی و فضاسازی محیطی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و اضافه کرد: پنج کارگاه تولید ماسک که توسط بانوان بسیجی به‌صورت خودجوش راه‌اندازی و در حال فعالیت هستند نیز بازدید و تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار