حضور یک سومی کارکنان در ادارات شهرهای قرمز

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: حضور کارکنان در شهر‌های دارای وضعیت قرمز به غیر از مشاغل حساس و مشاغلی که وظایفی در ستاد کرونای استانی دارند، به یک سوم کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شاددل معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان عصر دیروز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا، با اشاره به اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها از شنبه اول آذرماه افزود: این محدودیت شامل ادارات نیز می‌شود.

او افزود: در اجرای  این محدودیت ها، فعالیت دستگاه‌های خدماتی مانند که با زندگی روزمره مردم سر و کار دارند متفاوت خواهد بود که این مهم حوزه امدادی، آتش نشانی، خدمات رسانی و مدیریت شهری و دستگاه‌هایی که ماموریت ویژه‌ای دارند را شامل می‌شود.

شاددل ادامه داد: محدودیت نفرات از سوی کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونا برای تعدادی از دستگاه‌ها نیز از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، دادستانی، سازمان صمت، صدا و سیما، راه و شهرسازی، نیروی انتظامی (معاونت عملیاتی و پلیس راهنمایی و رانندگی) بسیج مستضعفان، اتاق اصناف، سازمان تعزیرات حکومتی، شورای سیاستگذاری ائمه جماعت و مرکز امور مساجد، استانداری و فرمانداری‌ها طبق وظایف و دستورالعمل‌ها اعمال می‌شود.

او گفت: در ایجاد محدودیت‌ها وظایف را باید به گونه‌ای انجام داده تا خدشه‌ای به وجود نیاید و از طرفی اعمال محدودیت‌ها در ادارات با توجه به رنگ بندی شهر‌ها لحاظ شده که بصورت هفتگی تداوم یافته و طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور عمل خواهد شد.

شاددل افزود: کارکنان در ادارات با مشاغل حساس و ضروری با تقسیم بندی حضور می‌یابند و بر این مبنا ۵۰ درصد کارکنان به شرط آنکه خللی در خدمات ایجاد نشود، در محل کار فعالیت خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در اعمال محدودیت حضور پرسنل، باید کاهش نفرات را با فاصله اجتماعی لازم لحاظ و از تراکم جلوگیری کنند.

او ادامه داد: در اعمال این محدودیت در ادارات، بیماران زمینه‌ای در محل کار حضور نمی‌یابند و در این ارتباط مدیران دستگاه‌های اجرایی تا فردا /پنجشنبه/ لیست این افراد را باید به استانداری اعلام کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.