سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد؛

آتش سوزی غرفه‌های محصولات صنایع دستی در شهرری

ملکی درباره جزئیات وقوع حادثه آتش سوزی در چند غرفه محصولات صنایع دستی در شهر ری توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات حادثه آتش سوزی غرفه‌های صنایع دستی در شهرری اظهار کرد: در ساعت ۰۰:۵۴ بامداد امروز (پنجشنبه بیست و نهم آبان ماه) یک مورد حادثه آتش سوزی در شهر ری خیابان مدرس، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی مرکزی بود که در آن ۱۲ غرفه در زمینه‌ تولید و فروش برخی مصنوعات و برخی محصولات صنایع دستی فعالیت می‌کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: غرفه‌ها به وسعت حدود ۱۵ متر بودند و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند، تقریبا ۸ غرفه شعله ور بود که میزان شعله وری و خسارت این غرفه‌ها تقریبا ۵۰ تا ۱۰۰ درصد بوده است.

آتش سوزی غرفه‌های محصولات صنایع دستی 1

آتش سوزی غرفه‌های محصولات صنایع دستی 2

ملکی تصریح کرد: سایر غرفه‌ها هم با درصد‌های خسارت مختلف دچار آتس سوزی شده بودند و با توجه به سقف شیروانی که این مجموعه داشت و غرفه‌ها از طریق سقف‌ها به هم راه داشتند، آتش در حال گسترش بود که آتش نشانان عملیات خود را آغاز کردند.

وی افزود: آتش نشانان از گسترش بیشتر آتش و سرایت به غرفه‌ها جلوگیری کردند. خوشبختانه چون در این ساعت مجموعه تعطیل بود و به غیر از نگهبان کسی در محل حضور نداشت، مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم، اما به بعضی از غرفه‌ها خسارت زیادی وارد شده بود.

آتش سوزی غرفه‌های محصولات صنایع دستی 3

آتش سوزی غرفه‌های محصولات صنایع دستی 4

ملکی ادامه داد: آتش در همان دقایق ابتدایی خاموش شد و از گسترش بیشتر و سرایت آن به اطراف جلوگیری شد. کارشناس آتش نشانی در محل حاضر شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که علت این آتش سوزی اتصال سیم برق یکی از غرفه‌ها بود که به سایر غرفه‌ها نیز سرایت کرده است.

آتش سوزی غرفه‌های محصولات صنایع دستی 5

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: البته دوباره بررسی‌ها و کارشناسی ادامه دارد، اما علت محتمل در این زمینه اتصال سیم کشی‌های برق است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار