پیش‌بینی رهبر انقلاب درباره عاقبت آمریکا

سایت رهبر انقلاب پوستری از پیش‌بینی رهبر انقلاب درباره عاقبت دولت آمریکا را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها درگیری در کشور آمریکا بعد از انتخابات به اوج خود رسیده‌است. در یک طرف این ماجرا دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا قرار دارد که نمی‌خواهد باخت خود در انتخابات را قبول کند و معتقد است که در این انتخابات تقلب صورت گرفته است. همین اتفاق و اعتقاد او باعث شده است که تنش‌ها در این کشور بالا بگیرد و طرفداران این نامزد انتخاباتی آمریکا به خیابان‌ها بریزند و با طرفداران دیگر کاندید انتخاباتی و پلیس درگیر شوند.

طرف دیگر این درگیری جو بایدن نامزد حزب دموکرات ایالات متحده است که خود را پیروز انتخابات می‌داند و ترامپ را به فرافکنی و عدم قبول شکست متهم می‌کند که باعث درگیری‌های شدید و تنش‌های زیاد در بین مردم آمریکا شده است.


بیشتر بخوانید


این اتفاقات در کشوری که ادعای فرهنگ و تمدنش گوش جهان را کر کرده است می‌افتد. با توجه به آزاد بودن خرید و فروش اسلحه در این کشور، درگیری‌های آمریکا به درگیری مسلحانه کشیده شده‌است. حال این سوال پیش می‌آید که آیا این رفتارها در کشوری که مدعی آزادی و فرهنگ بالا در دنیا است نشان‌دهنده توخالی بودن این ادعاها و انحطاط این جامعه است؟ رهبر انقلاب به این سوال به خوبی پاسخ می‌دهند.

در وبسایت رهبر انقلاب پوستری از بیانات ایشان منتشر شد که در آن رفتار جامعه فعلی آمریکا نشان داده شده است. در این پوستر عوامل نابودی و انحطاط جامعه فعلی آمریکا را نشان می‌دهد.

نظر رهبر انقلاب درباره عاقبت آمریکا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.