دستگیری سارقان خودرو در ۲ شهر مازندران

۳ سارق خودرو در شهر‌های نور و بابلسر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران گشت پلیس راه این شهرستان در حین ماموریت به یک خودروی سواری مزدا حین تردد در یکی از محور‌های این شهرستان مظنون شدند.

او افزود: با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان و ماموران پلیس راه خودروی مورد نظر را که با سرعت زیاد قصد داشت از محل متواری شود در عملیاتی ضربتی متوقف شد.

سرهنگ شالیکار گفت: در این عملیات راننده خودروی مورد نظر دستگیر و خودروی مورد نظر که برابر بررسی‌های به عمل آمده دارای سابقه سرقت بود توقیف شد.

او افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت خودرو و ۱۰ فقره سرقت اموال داخلی خودرو‌ها در تهران و شهرستان نور اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ضمن کشف خودرو‌های سرقتی متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 

کشف ۴ خودروی سرقتی در بابلسر
 

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در بابلسر و شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی همه همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق سابقه دار در این ارتباط شدند.

سرهنگ زارع گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.

او با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت ۲ خودروی دیگر نیز اعتراف کردند، افزود: خودورو‌های مورد نظر نیز در ادامه این عملیات کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بابلسر در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن خودداری از به جای گذاشت مدارک و اشیاء قیمتی در داخل خودرو آن را به تجهیزات ایمنی تجهیز و از پارک خودرو در نقاط خلوت و تاریک به مدت طولانی خودداری کنند.
 
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.