بیاتلو: سیستم فوتبال ایران غلط است/ از هراتیان عذرخواهی کردم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی اظهار داشت: باتوجه به اتفاقات هفته پیش کمیته انضباطی رای داد و من از یک بازی محروم شدم. در واقع این خبر را ناظر بازی به ما اعلام کرد.

او با اشاره به بغض ۱۰ ساله‌اش در مربیگری عنوان کرد: این هفته من را محروم کردند، سال گذشته من مربی تراکتور بودم بعد از نود ارومیه به تراکتور رفتم. شب بازی گفتند که محروم هستم در صورتی که من اصلا محروم نبودم و تمرکزم از روی بازی خارج شد.

بیاتلو ادامه داد: قرارداد ۲ بازیک ما ثبت نشد در حالی که خودشان عکس یک ساله از قرارداد داشتند، اما در فدراسیون ۲ ساله شده بود. ۶ عضو تیم ما امکان حضور در این بازی را نداشتند. مقصر شکست من بودم چرا که باید بحران را مدیریت می‌کردم. خودم این امر را قبول کردم. اعتقاد من این است که دنیا بی ارزش است چه برسد به فوتبال.

او با تاکید بر اینکه بر روی برخی از اصول پایبند می‌ماند گفت: کار من خدمت به جوانان است و امیدوارم که شرمنده هیئت مدیره و مردم تبریز و هواداران ماشین سازی نشوم.

بیاتلو افزود: چند بازیکن فسخ یک طرفه گرفتند یا قرارداد بازیکن با فدراسیون مغایر بود. من اعتراض کردم، اما گفتند که ما ۲۰میلیارد تومان برای اتوماسیون و سیستم‌ها هزینه کرده ایم و خطایی اتفاق نمی‌افتد این درحالی است که روز بعد فسخ بازیکن ما را دادند و گفتند که قراردادش دست‌کاری شده است. ۲ تا از بازیکنان من آن روز نتوانستند بازی کنند در صورتی که من یک ماه روی آن‌ها کار کردم و این اقدام ناحق بود.

او عنوان کرد: ۱۰ ساله در فوتبال با یکدیگر هستم و قصد بردن آبرو از کسی را ندارم، اما سیستم کلا غلط است. من جزئی از فوتبال هستم اگر حرفم بد است بگویید حرفم غیر منطقی است. چگونه قرارداد بازیکن با فدراسیون متفاوت است.

بیاتلو با اشاره به اینکه بازیکنان قصد پیگیری دارند تشریح کرد: در این ۱۰ روز تحت فشار زیادی بودم. شعار فیفا توسعه فوتبال است، اما در فوتبال ما این اتفاق نمی‌افتد. میانگین سنی تیم ما ۲۴ سال است. جمع هزینه تیم ما ۶ میلیارد تومان است که شامل بازیکن و کادر می‌شود این درحالی است که ذوب آهن با اینکه تیم متوسطی است حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

او تصریح کرد: این تیم ۱۵ میلیارد تومان بدهی داشت که زنوزی آن را پرداخت کرد. ۲ میلیارد هم بدهی داخلی داشت بنابراین دو سوم از بودجه ما صرف بدهی شد. پنجره ما دقیقا روز بازی اول باز شد.

بیاتلو درباره حاشیه‌های مطرح شده هراتیان تصریح کرد: برداشت هر شحصی متفاوت است من خاک پای بانوان هستم. سوال من این است که چطور من که کسی را ندارم کار‌های اداری تیمم عقب می‌افتد، اما افراد دیگر که آشنایی در فدراسیون دارند فسخ قرار یک ساعته می‌گیرند. مجموع این اتفاق‌ها باعث شد که من حرف بزنم و از هراتیان عذرخواهی هم کردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار