اجرای مانور سراسری تعمیرات شبکه‌های فرسوده توزیع برق کرمانشاه

مانور جهادی بازسازی و تعمیرات شبکه‌های فرسوده شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با مشارکت اکیپ‌های عملیاتی کل استان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مانور جهادی بازسازی و تعمیرات شبکه‌های فرسوده شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با شعار «تلاش صادقانه، خدمت بی منت» و باهدف تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بهبود و ارتقای شاخص‌های عملکردی به صورت ویدئو کنفرانس از سوی شرکت توانیر آغاز شد.

امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از اهداف این عملیات‌ها افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه است، گفت : کاهش تعداد و زمان خاموشی‌ها و همچنین کاهش تلفات شبکه از وظایف اصلی این شرکت در مسیر بهبود رضایت مشترکین است که با ارتقای آمادگی اکیپ‌های عملیاتی در مواجهه با بحران‌های احتمالی این مهم سهل و میسر می‌گردد.

او با بیان اینکه انجام چنین مانور‌هایی باعث هم افزایی هرچه بیشتر نیرو‌های درون و برون سازمانی می‌گردد، افزود: شناسایی نقاط قابل بهبود، استانداردسازی شبکه و رفع مشکلات فیدر‌های پرعارضه از دیگر مزایای اجرای این عملیات است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ضمن تشکر از اکیپ‌های عملیاتی حاضر در این مانور به خاطر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی کار، افزود: رفع کانون خطر و ایمن سازی شبکه و همچنین استانداردسازی آرایش شبکه‌های توزیع برق حکم پیشگیری قبل از وقوع حادثه را دارد که همکاران فنی ما امروز این مهم را به انجام رساندند. به طوری که شبکه‌های فشار متوسط با رفع اتصالات سست، تعویض پایه‌های فرسوده و مقره‌های برق اصلاح شدند و همچنین با شاخه زنی مسیر‌های مشجر و اورهال پست‌های توزیع برق، امیدواریم برق پایداری را در روز‌های سرد سال داشته باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار