باشگاه ذوب‌آهن: مقابل دیدگان رئیس کمیته داوران سلاخی شدیم

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بیانیه‌ای را در اعتراض به تکرار اشتباهات داوری در بازی دوم این تیم منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته اول لیگ برتر می‌توانست مقابل فولادخوزستان به سه امتیاز دست پیدا کند، اما در آخرین لحظات بازی با اشتباه داور یک پنالتی علیه این تیم گرفته شد تا مسابقه با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان برسد.

شاگردان رحمان رضایی به امید تکرار نشدن اشتباهات داوری در هفته دوم به مصاف ماشین سازی رفتند، اما اخراج بحث برانگیز بازیکن ذوب‌آهن در دقیقه یک مسابقه بازهم صدای اعتراض سبزپوشان اصفهان را بلند کرد.

روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه‌ای به اشتباهات داوری دیدار‌های این تیم واکنش نشان داد.

بیانیه باشگاه ذوب آهن:

"سالی که نکو بود بهارش پیدا شد
فقط خدا باید به داد ذوب آهن برسد

آقایان مدیر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چه کسی باید پاسخ گوی حقوق پایمال شده ذوب آهن کبیر که ظاهرا تصمیم و اراده‌ای به قطع این سلسله اشتباهات داوری بحث برانگیز و مایوس کننده بر علیه تیم فوتبال باانگیزه ذوب آهن وجود ندارد را بدهد؟

در پاسخ به اعتراضات به حق ذوب آهن هیچ جوابی به غیر از تایید حق پایمال شده ذوب آهن وجود ندارد. به راستی چه کسی و چگونه باید پاسخ گوی باشگاه مظلوم ذوب‌آهن، تیم سختکوش، هواداران دلسوز و کارکنان سخت کوش ذوب آهن اصفهان (مادر صنعت کشور) باشد؟

هفته دوم لیگ بیستم فوتبال کشور هم برگزار شد و بازهم شاهد تکرار مکررات بودیم. خدایا ویروس کرونا را از کره خاکی بردار و به دادمان برس، چون به تنهایی داوری‌های مسابقات تیم ذوب آهن خودش همه مارا خواهد کشت. حداقل شاید کرونا برود و این مسابقات باحضور خبرنگاران و هواداران برگزار شود تا دیگر هیچ فردی چنین قضاوتی نکند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با انگیزه، در دومین دیدار خود در ورزشگاه حاج قاسم سلیمانی تبریز مقابل ماشین سازی تبریز قرار گرفت تا یک دیدار جذاب و دیدنی را به نمایش بگذارد اما...

۲ هفته مدیران باشگاه، کادر فنی و هواداران عزیز ذوب آهن تلاش کردند تا تیم ذوب آهن خاطرات تلخ دیدار اول را به فراموشی بسپارد و با انگیزه در مسابقه پیش رو حضور یابد. غافل از اینکه این افراد نمی‌دانستند که همگی زورشان به بازسازی روحیه یک تیم خواهد رسید، اما زورشان به یک نفر نخواهد رسید آن‌هم داوری که هرچه بخواهد قضاوت می‌کند. جالب‌تر اینکه این قضاوت نادرست و ناعادلانه در مقابل دیدگان رئیس کمیته داوران افتاد که در این مسابقه از قضا ناظر داوری مسابقه هم بود.

جالب‌تر اینکه در دیدار اول در دقیقه ۹۴ قضاوت ناعادلانه شد و در دیدار دوم در دقیقه یکم مسابقه به ناحق و با تصمیم اشتباه داور سلاخی شدیم.

خدایا از تو مدد می‌جوییم
و به توپناه میبریم"

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
خف شین بابا بازیکن تک بتکو زده بادستش سرنگون کرده زرت و پرتم میکنن
آخرین اخبار