توزیع هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان نایین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین گفت: در مرحله اول و دوم اجرای رزمایش مومنانه هفت هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بین نیازمندان نایین توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محسن مهدی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین که امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج سخن می‌گفت افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا پس از کادر درمان، گروه‌های جهادی با ضد عفونی معابر، رزمایش مومنانه و ردیابی و کنترل بیماران برای مقابله با این ویروس درحال فعالیت هستند.

او گفت: با راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و زود بازده و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی متضرر شده از کرونا شاهد نقش‌آفرینی بسیج درحوزه‌های کارآفرینی، اشتغال و اقتصاد در نایین هستیم.

سرهنگ مهدی زاده تاکید کرد: بسیج نایین در راستای ارتقا امنیت محلات اقدام به راه‌اندازی گشت‌های رضویون رد که تاکنون فعالیت‌زیادی پیرامون ممانعت از سرقت توسط این گشت‌ها صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین با بیان اینکه قرارگاه شهید سلیمانی با همکاری وزارت بهداشت و درمان در راستای کنترل و مقابله با کرونا در حوزه ردیابی، بیماریابی و قرنطینه بیماران شناسایی شده در شهرستان همزمان با هفته بسیج فعال می‌شود، اظهارداشت: راه‌اندازی گشت‌هایی به منظور تذکرشفاهی به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند از جمله اهداف این طرح است.

او افزود: استفاده از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی برای تقویت کادر درمان، کمک به نیروی انتظامی در کنترل ایاب و ذهاب، معرفی گروه‌های جهادی برای انجام کار‌های خدماتی در بیمارستان‌های درگیر کرونا و ضد عفونی هوشمند به درخواست شبکه بهداشت از دیگر اهداف اجرای طرح شهید سلیمانی در نایین است.

سرهنگ مهدی زاده سپس به برنامه هفته بسیج در نایین پرداخت و گفت:سرکشی مسوولان و فرماندهان سپاه از بیمارستان‌ها و قدردانی از زحمات کادر درمان، اجرای مرحله سوم کمک مومنانه، ایجاد اشتغال، تامین جهیزیه برای زوج‌های محروم، کمک به واحد‌های تولیدی متضرر از کرونا و آزادسازی زندانیان بدهکار از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان است.

او افزود: برگزاری مجلس یادبود شهدا در منزل خانواده آنان بصورت محدود، دیدار و ارتباط تلفنی با خانواده معظم شهدا، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در راستای خدمت رسانی وتشکیل و فعالیت تیم‌های آمران سلامت با رویکرد ایجابی و فرهنگ ساز در سطح جامعه در راستای سلامت محوری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در اصفهان است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین افزود: توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در سطح قرارگاه‌های حافظان سلامت محلات، طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان، رونمائی و تحویل هفت سری جهیزیه بین خانواده‌های بی بضاعت و نیز رزمایش ثامن با ارسال بسته‌های صوتی، عکس نوشته، موشن گرافی پرده نگار، سخنواره، نشست بصیرتی و پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌هایی است که طول هفته بسیج در نایین اجرا می‌شود.

۲۹ آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.