خالی کردن حساب ۱۸ مسافر در پوشش میوه فروش دوره گرد

افرادی که در پوشش میوه فروش دوره گرد حساب ۱۸ مسافر را در مازندران خالی کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی دریافت چندین فقره پرونده کلاهبرداری از هموطنان مسافر در مازندران با موضوع برداشت از حسابشان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان نور قرار گرفت.

او افزود: در بررسی پرینت برداشت‌ها محرز شد که خرید لوازم خانگی توسط یک دستگاه کارت خوان انجام شده که با تحقیقات تکمیلی، مالک دستگاه که خرید‌ها از آن انجام شده بود، شناسایی شد.

سرهنگ خورشاد گفت: با اقدامات پلیسی صورت گرفته در نهایت محل کار وی که یک کافی نت در یکی از شهر‌های مازندران بود مورد شناسایی قرار گرفت و متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا نور منتقل شد.

سرهنگ خورشاد گفت: نامبرده در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما در نهایت لب به اعتراف گشود و اذعان داشت که با همدستی دوست صمیمی خود به عنوان فروشنده دوره گرد اقدام به فروش میوه در مناطق توریستی استان مازندران کرده است؛ وی به کلاهبرداری خود مبنی بر خرید کالا از حساب ۱۸ نفر از هموطنان به مبلغ یک میلیارد ریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا مازندران از کاربران خواست: در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir در قسمت مرکز فوریت‌های سایبری به همکاران ما گزارش دهند تا برخورد قانونی با گردانندگان این سایت‌ها و صفحات اجتماعی صورت بگیرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.