معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اهداء کتاب به منظور ارتقاء فرهنگ مطالعه با اعتبار ۶ میلیارد ریال و خرید یک میلیارد ریال کتاب از ناشران و مولفان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : ۶ میلیارد ریال در سال ۹۹ اهدا کتاب صورت می‌گیرد و مبلغ یک میلیارد ریال از ناشران و مولفان استان کتاب خریداری می‌شود.

رضایی افزود: کتاب‌ها در بین مراکز فرهنگی و هنری، مراکز آموزشی، مراکز دولتی و غیردولتی، کانون‌های مساجد و مناطق محروم مرزی، روستایی و عشایری این استان در حال توزیع است.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: کتاب‌هایی که برای اهدا در نظر گرفته شده است با موضوعات دفاع مقدس، علوم انسانی، کودک و نوجوان، کمک آموزشی، روانشناسی، ادبیات و. می‌باشد.

رضایی اهدا کتاب را یکی راهکار‌های مهم در ارتقا فرهنگ مطالعه دانست و بیان داشت: توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، دسترسی آسان علاقمندان به کتاب‌های مورد نیاز در سراسر استان، توجه به مناطق محروم و مرزی و ایجاد انگیزه در بین جوانان و نوجوانان به منظور ارتقا هر چه بهتر فرهنگ مطالعه از اهداف طرح اهدا کتاب به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ارزش کتاب‌های اهدایی پارسال را نیز یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: پارسال ۶۴۷میلیون ریال کتاب نیز از ناشران و مولفان خریداری شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.