انتخاب دو اثر حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین دوره دوسالانه کتاب سال استان

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب دو اثر این نهاد در چهارمین دوره دو سالانه کتاب سال استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شریف اسلامی رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آئین تجلیل از منتخبین چهارمین دوره دو سالانه کتاب سال به شکل نمادین در یاسوج برگزار شد.

اسلامی با اشاره به آثار انتخاب شده، افزود: کتاب «مصرف هنری و تجربه‌ی زیبایی شناختی» به قلم حسن خلیلی و فرود عباسی به عنوان یکی از سه اثر برگزیده و مجموعه شعر «هفتاد و دو حرف با هفتاد و دو تن» سروده رسول سنایی در این دوره از دو سالانه کتاب استان شایسته تقدیر شد.

او بیان کرد: کتاب مصرف هنری و تجربه‌ی زیبایی شناختی، اثری پژوهشی در زمینه جامعه شناسی هنر است و به عنوان منبع مطالعاتی پایه برای علاقه مندان به مباحث مصرف هنری، به خصوص رشته اقتصاد هنر محسوب می‌شود.

اسلامی به اثر دیگر این نهاد اشاره و افزود: مجموعه شعر هفتاد و دو حرف با هفتاد و دو تن شامل ۷۲ قطعه رباعی عاشورایی سروده "رسول سنایی" از شاعران توانمند هم استانی است که هر دو اثر با حمایت حوزه هنری استان و توسط انتشارات آنا پناه به چاپ رسید.

او بیان کرد: از ۱۶۳ اثر رسیده به چهارمین دوره دو سالانه کتاب سال استان کهگیلویه و بویراحمد ۳ اثر به عنوان برگزیده و شش اثر شایسته تقدیر شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار