احمدی: جامعه ورزش در کنار اقشار آسیب دیده است/ کمک‌های مومنانه برای اقشار ضعیف دلگرمی ایجاد می‌کند

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش تا پایان بحران ناشی از ویروس کرونا در کنار مردم است.

عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم کمک‌های مومنانه فدراسیون ژیمناستیک، در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج، جامعه ورزش با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. در هفته جاری پویش کمک‌های مومنانه ادامه خواهد داشت. در طول سال مراسم کمک‌های مومنانه در فدراسیون‌های ورزشی، ادارات کل ورزش و جوانان، هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی برگزار شده و این مراسم‌ها در هفته جاری هم استمرار خواهد داشت.  

احمدی در ادامه گفت: امروز با مشارکت سازمان بسیج ورزشکاران، در فدراسیون ژیمناستیک شاهد برگزاری پویش کمک‌های مومنانه بودیم. همکاران ما در فدراسیون ژیمناستیک همت کردند تا به اقشار آسیب دیده کمک کنند. همان طور که بار‌ها تاکید کردیم، جامعه ورزش کشور تا پایان بحران کرونا در کنار مردم آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا است.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان درباره تاثیر معنوی کمک‌های مومنانه گفت: شیوع کرونا به مردم و جامعه ما آسیب زده و آن‌ها را در تنگنا‌های معیشتی و اقتصادی قرار داده است. در همین راستا مقام معظم رهبری تاکید کردند که مردم در این شرایط به آسیب دیدگان کمک کنند. ما این حرکت خیرخواهانه را در میان اقشار مختلف جامعه شاهد بودیم. قطعا این کمک‌ها تاثیرگذار است، زیرا اقشار آسیب دیده این کمک‌ها را دریافت می‌کنند و یک دلگرمی برای آن‌ها به وجود می‌آید.


بیشتر بخوانید:


او افزود: برای جامعه ورزش افتخار است که بتواند در این عرصه بزرگ، گام کوچکی بردارد و در حد امکان به کاهش آسیب‌ها و برداشتن باری از روی دوش مردم و اقشاری که از شیوع کرونا آسیب دیده اند کمک کند. امیدوارم با قدرت در این مسیر گام برداریم و جامعه ورزش تا پایان شیوع ویروس کرونا، به همراهی خود با اقشار آسیب دیده ادامه دهد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار