پزشکی ۵۸ ساله با آمادگی بدنی فوق‌العاده خود همه را متعجب کرد!

یک پزشک ۵۸ ساله با انجام حرکات سخت آکروباتیک در یک پارک، بیماران خود را متعجب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک فیزیوتراپیست انگلیسی به نام برت ماتسون، ۵۸ ساله که در نیوهمپشایر انگلستان زندگی می‌کند، با حرکات آکروباتیک فوق العاده‌ای که روی یک اسکیت بورد در پارک بازی در نیوهمشایر انجام داد، بیماران خود را متعجب کرد و آمادگی جسمانی بالای خود را به رخ آن‌ها کشید. وی با وجود سن بالا دوست دارد در اوقات فراغت خود اسکیت آزاد تمرین کند. او فیلم‌هایی منتشر می‌کند که نشان‌دهنده تعامل بسیار خوب او با بیماران و دوستانش دارد.


بیشتر بخوانید


این پزشک انگلیسی گفت که در مسابقات جهانی شرکت کرده و حتی توانسته است که مقام کسب کند. او اغلب برای انجام تمرین این ورزش فضای باز را که به عنوان یک گزینه عالی برای ورزش‌های گروهی یا همگانی است انتخاب می‌کند. وی ادامه داد: اینکه من بتوانم از اوایل دهه هفتاد و در کنار حرفه‌ام بتوانم یک ورزش را تمرین کنم و بتوانم هر از گاهی در مورد آن به مردم بگویم، نوعی تعامل با بیماران را شامل می‌شود و تا حدی آن‌ها را ترغیب می‌کند که کاری را که دوست دارند انجام دهند. این مهم است که بتوانم با بیماران خود تعامل داشته باشم و تا حدی می‌توانم با آن‌ها دوست بشوم.

پزشک آکروبات کار

دکتر مایکل موزلی، پزشک انگلیسی و متخصص تغذیه جهانی، اعلام کرده بود که ورزش نه تنها به کاهش وزن کمک می‌کند، بلکه با عفونت مقابله می‌کند و می‌تواند باعث شود که واکسن‌ها بهتر عمل کند و با مریضی‌ها مقابله کند. همه ما می‌دانیم که حفظ تناسب اندام، نه فقط برای دور کمر، بلکه برای سلامت روان نیز بسیار مهم است. با این حال، یک مطالعه اخیر نشان داد که دو سوم ما از زمان شیوع بیماری کرونا فعال تر شده‌ایم زیرا تناسب اندام برای داشتن سیستم ایمنی قوی بدن در وضعیت فعلی جهان مناسب است.

در ادامه ویدئو مربوط به این پزشک را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
اگه توایران بود که به چهل نمیکشید داغون بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
خدا شانس بده اثر ورزش و نعمت داشتن خانواده وسرپرست مهربان ودلسوز نتیجه اش میشه همین که میبینیم