بسته شدن مسیر‌های ورودی شهرقصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت: تمامی مسیر‌های ورودی به این شهرستان در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها به منظور مقابله با ویروس کرونا مسدود شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مبادی ورودی شهر قصرشیرین، گفت: همزمان با مشخص شدن وضعیت شهرستان به لحاظ طبقه بندی اعلام شده از طریق ستاد مدیریت کرونا و اجرای دستورالعمل مربوطه، ورودی‌های شهر از مسیر سرپل ذهاب، گیلانغرب و خسروی مسدود و از ورود مسافران و خودرو‌های غیربومی به داخل شهر ممانعت می‌شود.

او افزود: هرگونه تخلف با اعمال قانون مواجه خواهد بود و تردد‌های ضروری فقط با هماهنگی نیروی انتظامی میسر است.

 نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: از همشهریان درخواست می‌کنم که همکاری لازم را با ماموران انتظامی و پلیس راه داشته باشند.

تاتار ادامه داد: همچنین در راستای اجرای دستورالعمل اجرای وظایف دستگاه‌های مربوطه در طرح جدید محدودیت کرونایی به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا شهرستان قصرشیرین مطابق دسته بندی اعلام شده مشاغل و گروه‌هایی که مشمول تعطیلی می‌شوند شامل سطح سه و چهار فعالیت نمی‌کنند و گروه یک و ۲ نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت دارند.

او اضافه کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع و هماهنگی دستگاه‌ها تمام موارد مندرج در دستورالعمل رعایت شده و تیم نظارتی در شهرستان در حال رصد فعالیت‌های بازار و اصناف است.

او گفت: از مردم می‌خواهیم ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همکاری لازم را با دستگاه‌های مختلف لحاظ کنند.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.