بنیادمستضعفان به مدد مددجویان کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان آمد

مدیرکل بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان از آغاز فرآیند توزیع هدایای این نهاد میان مددجویان کمیته امداد جنوب این استان به ارزش ۴۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آرشام هنرکار مدیرکل بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان در مراسم توزیع هدایای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مددجویان کمیته امدادامام خمینی (ره) پنج شهرستان قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر و کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان که به صورت ویدئوکنفرانس در استانداری برگزار شد، اظهارداشت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات مرحله اول و دوم مبارزه با شیوع کرونا به کمیته امداد استان اهدا شده است.

او ادامه داد: ۱۵ میلیارد تومان برای تامین نیاز‌های مددجویان بهزیستی شهرستان‌های چابهار و قصرقند در نظر گرفته شد بود که در هفته‌های اخیر توزیع شد.

مدیرکل بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: امروز نیز شاهد آغاز روند توزیع ۳۱۰۰ قلم لوازم ضروری موردنیاز مددجویان کمیته امداد شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی به ارزش افزون‌بر ۹ میلیارد تومان در پنج شهرستان جنوب این استان هستیم.

او  با بیان اینکه همه این کالا‌ها از تولیدات داخلی تهیه شده است افزود:کمک‌های بنیاد مستضعفان به اقشار نیازمند سیستان و بلوچستان در دوره مدیریتی جدید چند برابر شده و تنها برای ۲ پایلوت آبادانی و پیشرفت زهک و قصرقند در شمال و جنوب استان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در سالجاری در نظر گرفته شده است.

هنرکار اظهارداشت: همچنین ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در راستای تکمیل برخی زیرساخت‌های ضروری خدمت‌رسانی به حاشیه‌نشینان چابهار توسط بنیاد مستضعفان در حال هزینه است.

او گفت: حمایت از گروه‌های جهای در راستای تولید و توزیع ماسک و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و توزیع افزونبر ۵۰ هزار سبد معیشتی میان نیازمندان و حاشیه‌نشینان استان از جمله اقدامات بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان در ماه‌های اخیر بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار