سردار رضایی: روز نیروی دریایی یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های دریادلان نداجاست

جانشین فرمانده ناجا گفت: روز نیروی دریایی یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های دریادلانی است که قهرمانانه و جان برکف در برابر دشمن ایستادگی کردند.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار «قاسم رضایی» در آستانه هفتم آذر روز نیروی دریایی با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در این دیدار ضمن تبریک روز نیروی دریایی گفت: روز نیروی دریایی یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های دریادلانی است که قهرمانانه و جان برکف در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زنده نگه داشتن آرمان‌های امام راحل در برابر دشمن ایستادگی کردند.

در ادامه این دیدار امیر دریادار حسین خانزادی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان ناجا عنوان کرد: مردم قدردان زحمات بی بدیل نیروی انتظامی هستند؛ امید است تعاملات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ناجا خصوصا در حوزه دریابانی بیش از گذشته برقرار باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قائدی حقیقی
۰۹:۲۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
سلام به سردار رضایی سردار ایران زمین
جناب سردار من یکی از پرسنل نیروی دریایی در ایام جنگ هستم که جانباز شدم من در سال 65روی سکوی بهرگانسر مورد اصابت ترکش وموج انفجار در اثر بمباران هواپیمای دشمن قرار گرفتم و اثار اصابت مشهود است وبه کارت ایثارگر دادن و سال گذشته مورد معاینات پزشکان متخصص ارتش در بیمارستان گلستان در تهران قرار گرفته و مورد تائید قرار گرفتم وقرار شد به من درصد جانبازی عنایت کنن وتاکنون که یک سال نیم است خبری نشده است تورا بخدا دستور فرمایند تاپیگیر این مشکل ما باشند
آخرین اخبار