نهضت بانوان انقلابی تشکیل می شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تشکیل نهضت بانوان انقلابی در راستای رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با ظهور انقلاب اسلامی نوع نگرش به بانوان تغییر پیدا کرد و شاهد حضور آنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی هستیم، اما ساماندهی مطلوبی برای استفاده از این ظرفیت صورت نگرفته بود.

او افزود: با ورود حجت الاسلام محمد قمی به سازمان تبلیغات اسلامی و تاکید بر اسلام ناب و ارائه نظرات جدید و تاکید بر نقش بانوان به عنوان بخش اعظمی از جامعه ساماندهی ظرفیت بانوان در رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل نهضت بانوان انقلابی در سازمان تبلیغات کرمانشاه، بیان کرد: این نهضت برای استفاده از نظرات و برنامه ریزی به همت بانوان تشکیل شده و متشکل از بانوان تحصیل کرده و صاحب نظر دانشگاهی و حوزوی است.

احمدی با اشاره به اهداف این نهضت، بیان کرد: آمادگی برای ظهور، دفاع از انقلاب اسلامی، دفاع از نقش زن، دفاع از نقش مادر که مورد هجمه شدید دشمن در جنگ نرم قرار دارد از اهداف مورد نظر است.

او بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز زنان بزرگی در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در کشور رشد یافته‌اند در حالی که این الگو‌ها به دختران و بانوان ایرانی معرفی نشده و به جای آن الگو‌های غلط و تخیلی غربی در سایه غفلت متولیان معرفی شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: یکی از صحنه‌های زیبا در دیدار نخبگان علمی با رهبر انقلاب رقم خورد، جایی که یک مادر با حجاب اسلامی همراه فرزنداش به عنوان نخبه علمی حاضر بود که نشان از مانع نبودن حجاب و تعهد به خانواده برای رسیدن به قله‌های علمی داشت.

احمدی بیان کرد: در آن صحنه آن بانو هم نقش مادری را ایفا می‌کرد هم دارای جایگاه علمی بود و هم از حجاب دفاع می‌کرد و این گونه نشان داد که اسلام زن را محدود نمی‌کند؛ البته که اسلام محدودیت‌ها را به شکل درست و برای حفاظت از زن در نظر گرفته است.

او در خصوص معرفی کامل نهضت بانوان انقلابی گفت: پس ارائه برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی در خصوص نحوه فعالیت این نهضت اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.