روند اجرای محدودیت ها در خرمشهر / ورودی و خروجی شهرستان کنترل می شوند

فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به اینکه تردد در مسیر آبادان به خرمشهر هیچگونه مشکلی ندارد گفت: تنها خروجی و ورودی های شهرستان ها کنترل می شوند.

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در گفت و گو باخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت: دو روز است دستورالعمل های جدید کرونا که ستاد ملی کرونا با هدف اعمال محدودیت های بیشتر و مداخله در سلامت مردم ابلاغ کرده به اجرا در آمده است.

او به محدودیت های کرونایی که در فروردین ماه امسال اجرا شد  اشاره کرد و افزود: اجرا شدن این محدودیت ها نتایج خوبی برای مردم ، مسئولان و ستاد کرونا در پی داشت.

فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد:با اجرا شدن محدودیت های جدید کرونایی شاهد درخواست های زیادی از شهروندان مبنی بر خروج از شهرستان داشتیم.

حیدری اضافه کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم حدالامکان از شهرستان خارج نشوند و تنها در موارد ضروری که اجتناب ناپذیر است خارج شوند.

او گفت:هدف و برنامه ای که دولت طراحی کرده است و ستاد ملی کرونا در حال اجرای آن است تنها برای سلامتی مردم است و مردم ضامن موفقیت این طرح هستند.

صدور مجوز برای خروج شهروندان از خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به صدور مجوز برای خروج شهروندان از شهرستان در شرایط خاص افزود:اگر موارد ضروری همچون بیماری باشد شهروندان می توانند  با ارجاع به پزشک و تائید شبکه بهداشت از شهرستان خارج شوند.

حیدری گفت: افرادی که در شرکت های صنعتی پیرامون خرمشهر همچون شرکت نیشکر ، شرکت شهید احمدیان و شهرک صنعتی خرمشهر با توجه به هماهنگی های انجام شده و با تائید مسئولان شرکت های نیشکر تردد سرویس ها امکان پذیر است و مشکلی برای تردد کارکنان وجود ندارد.

او تصریح کرد:با هماهنگی که با فرماندار ویژه آبادان انجام شد تردد در مسیرآبادان به خرمشهرهیچ گونه مشکل و ممنوعیتی ندارد وتنها خروجی و ورودی های شهرستان های کنترل می شوند .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.