امنیت و سلامت دو ثروت واقعی نظام جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اصلی‌ترین و واقعی‌ترین ثروتی که نظام برای ما ملت به ارمغان آورده سلامت و امنیت جامع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هم‌اکنون اندوخته‌های زیادی در عرصه‌های مختلف در کشور ما ذخیره است، اما اصلی‌ترین و واقعی‌ترین ثروتی که نظام برای ما ملت به ارمغان آورده سلامت و امنیت جامع است.

او افزود:  تقدیم شهدای والامقام در طول هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب، شهدای مدافع حرم و مرزبانان و شهدای حوزه سلامت به نظام یکی از افتخارات ما برگ زرین انقلاب است که همواره ما را مدیون خانواده‌های این عزیزان کرده است.

 سردار بابازاده با اشاره به اینکه توکل بر خدا، توسل به ائمه اطهار و اتکا به توان خود از رموز پیروزی ما در طول سال‌های متمادی در تاریخ بوده است، گفت: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس سختی‌ها و مشقت‌های زیادی را متحمل شدند تا در نهایت امنیت را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.

او ضمن یادآوری جایگاه نظام جمهوری اسلامی در میان قدرت‌ها و سران جهانی اظهار کرد: ثروت واقعی کنونی هیچ یک از اندوخته‌های مالی و اعتباری نظام نیست بلکه ثروت واقعی ما هم‌اکنون سلامت و امنیت می‌باشد که بسیاری از ملت‌ها در دنیا به این درجه از امنیت ما غبطه می‌خورند.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با اشاره به تولید علم و اتکا به تفکرات و ایده نخبگان داخلی گفت: ما با تولید علم و حرکت در مسیر علم و فناوری می‌توانیم علاوه بر حفاظت از خود در برابر تهدیدات دشمن به پیروزی‌های بی‌شماری دست یابیم.

بابازاده تصریح کرد: چشم‌پوشی از وظیفه سنگین و خدمات ارزنده جامعه بسیجیان ظلم بزرگی در حق این قشر زحمتکش است، چرا که هم‌اکنون در تمامی عرصه‌های جهادی، سلامت، اقتصادی، فناوری و بسیاری از حوزه‌های دیگر با ورود بسیج شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگ هستیم.

او بیان کرد: بسیج محدود به یک قشر نیست چرا که در جوامع و اقشار مختلف همچون جامعه پزشکان، معلمان، کارگران و مابقی آحاد مردم ایثارگرانی مثال‌زدنی داریم که هر یک به اندازه وسع توان خود در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به ترقی کشور تلاش و مجاهدت دارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و مقام شامخ شهدای بسیجی استان اردبیل افزود: طرح شهید سلیمانی برای هفته بسیج در سطح استان تدارک دیده شده است که در این راستا پوشش حداکثری را در نظر داریم.

بابازاده همچنین با اشاره به منش و کردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در دوران جبهه ما رزمندگان بسیاری را داشتیم که نسبت به بیت‌المال و حق‌الناس خود را مسئول دانسته و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که در ادامه این نسل ما امروز شهدایی را در عرصه‌های مختلف تقدیم نظام می‌کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.