بستری ۱۷۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان غربی

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی از بستری شدن ۱۷۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی‌احمد آقاپور  مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی با اشاره به تداوم روند کاهشی بستری‌های روزانه مربوط به بیماران حاد تنفسی به ویژه کرونا در استان طی ۲ روز گذشته گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۷۰ نفر به همین خاطر در مراکز درمانی شهرستان‌های مختلف بستری شده اند.

 آقاپور افزود: طبق آخرین آمار، تعداد بستری‌های ناشی از ابتلا به بیماری حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی به هزار و ۴۷۵ نفر رسیده که از این تعداد ۶۹۲ نفر مشکوک و ۷۸۳ نفر مبتلا به کرونا هستند.

او بیان کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۳۰۵ نفر است که از این تعداد، ۸۹ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش ۲۱ نفری تعداد فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: علاوه بر آن، آزمایش ۱۳ نفر که طی روز‌های گذشته فوت کرده بودند، مثبت اعلام شده که با احتساب آن‌ها تعداد کل فوت‌شدگان در استان به ۲ هزار و ۶۷۴ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

آقاپور ادامه داد: از کل فوت شدگان ۲۴ ساعت گذشته، هفت نفر مربوط به ارومیه و ۱۴ نفر در ۹ شهرستان دیگر استان جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.