بهسازی و رو کش آسفالت محور سردشت – اسلام آباد بطول ۶۱۳ کیلومتر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سردشت از اجرای بهسازی و رو کش آسفالت محور سردشت – اسلام آباد بطول ۶۱۳ کیلومتر خبر داد.

فرزاد ظاهری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سردشت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت: در نیمه نخست سال جاری عملیات پاکسازی و تنقیه پل‌ها بالغ بر ۸۰ دستگاه پل و پنج هزار متر مکعب خاکبرداری اجرا و تیغه زنی و کانال زنی در محور‌های بین شهری و روستا‌های اسلام آباد، بیتوش، نوآباد و نیوکوردار بطول ۲۵۰ کیلومتر و ریزش برداری در محورز‌های حوزه استحفاظی این شهرستان بطول ۱۱۰۰۰ متر مکعب انجام شده است.

او  با اشاره به اجرای بهسازی و رو کش آسفالت محور سردشت – اسلام آباد بطول ۶۱۳ کیلومتر شامل اجرای دو لایه مصالح زیر اساس و اجرای یک لایه آسفالت عنوان کرد: اجرای روکش آسفالت محور بیوران – کیله بطول ۲ کیلومتر در یک لایه رگلاژی و یک لایه روکش آسفالت و باند سبقت بالان – ربط بصورت یک لایه تونان و یک لایه زیراساس بطول ۱/۲ کیلومتر و سی و پنج هزار متر مکعب خاکبرداری اجرا گردیده است.

ظاهری در خصوص اقدامات ایمن سازی جاده‌های شهرستان سردشت تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری تاکنون ساماندهی تابلو و علایم ایمنی ۱۴۵ عدد، رنگ آمیزی به تعداد ۳۰۰ عدد و شستشوی علایم نیز بصورت مستمر در محور‌های استحفاظی این شهرستان در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سردشت ادامه داد: چاله پر کنی آسفالت سرد و گرم ۳۰۰ تن و لکه گیری بالغ بر ۱۸۰۰ متر مربع در محور آلواتان و ۲۵۰۰ متر مربع در محور سردشت – مهاباد اجرایی شده است.

او از تداوم عملیات خط کشی در محور‌های اصلی و روستایی این شهرستان خبر داد و بیان نمود: اجرای عملیات خط کشی محور‌های روستایی بطول ۵۰ کیلومتر و محور‌های اصلی بطول ۸۰ کیلومتر صورت گرفته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.