در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پلمب واحد‌های فروش مبلمان در یافت آباد/ تعزیرات در اجرای قوانین با شخصی تعارف ندارد

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران از پلمب چند واحد فروش مبلمان به دلیل فعالیت در ایام اجرای محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

ناصر مدیحی طامی رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: صبح امروز به همراه تیم‌های گشت خود برای سرکشی از واحد‌های صنفی فروش مبلمان و پوشاک به خیابان امام زاده حسن (ع)، محله فلاح و یافت آباد رفتیم و از این اماکن بازدید‌هایی صورت گرفت.

وی با تشکر از متولیان واحد‌های فروش مبلمان در بازار مبل به دلیل رعایت قوانین کرونایی و عدم بازگشایی فروشگاه‌های خود، افزود: تقریبا تمامی کسبه فروشگاه‌های عرضه مبل اقدام به تعطیلی واحد‌های خود کردند و متأسفانه تعدادی انگشت شمار واحد‌های خود را باز نگه داشته بودند که تمامی این واحد‌ها پلمب شدند.

مدیحی طامه با بیان اینکه در اجرای قوانین با هیچ فرد و صنفی شوخی و تعارف نداریم، تصریح کرد: در راستای اجرای قوانین به خصوص مقررات وضع شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، گشت‌های مشترک تعزیرات فعالیت خود را چند برابر کرده و در این باره با متخلفان اصناف مختلف به صورت قاطع و قانونی برخورد‌های قابل توجهی صورت گرفته است.

وی با اشاره به دریافت گزارش‌های مردمی گرانفروشی در حوزه عرضه نان توسط نانوایی‌های متخلف، افزود: در پی دریافت گزارش‌های گرانفروشی نان، به سراغ واحد‌های صنفی متخلف رفتیم و در این رابطه با تعدادی از نانوایی‌هایی که متولیان آن اقدام به عرضه محصول خارج از نرخ مصوب کرده بودند، برخورد‌های لازم صورت گرفت.

رئیس گشت تعزیرات تهران تأکید کرد: تمام واحد‌های صنفی موظف هستند تا نرخ نامه‌های محصولات خود را در محل عرضه اقلام و در معرض دید عموم قرار دهند و در این رابطه از مردم هم تقاضا داریم تا به هیچ عنوان قبل از عدم رویت قیمت اقلام مصوب نسبت به انجام خرید اقدامی نکنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
هر كي واز كرد با كپسول آتيش نشاني جنساشو كثيف كنين
آخرین اخبار