قیمت مرغ مصوب در بازار ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: قیمت مصوب مرغ در بازار ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است که در غالب شهرستان های استان این مهم رعایت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سلامتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در جلسه بررسی و نظارت بر اجرای طرح محدودیت های کرونایی استان گفت: برخی از صنوف به واسطه نیاز شهروندان و برخی از بخش ها و دستگاه های اجرایی یا خدمات رسان، نیاز به فعالیت داشتند که مجوز محدود فعالیت مقطعی برای برخی از این صنوف صادر گردید تا خللی در ارائه خدمت به مردم استان وارد نشود.

او با بیان اینکه در بحث روغن جامد تمهیداتی اندیشیده شده و به زودی روغن جامد مورد نیاز استان تامین و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت افزود: مرغ قیمت مصوب بازار ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است که در غالب شهرستان های استان این مهم رعایت شده و به جز دو شهرستان گزارشی در خصوص تخلف درسایر شهرستان ها واصل نشده است.

سلامتی ادامه داد: به دلیل اختلاف قیمت و ارزانی بالای ۵۰ درصدی قیمت مرغ در داخل استان نسبت به کشور، در بحث کشتار و عرضه مشکلاتی بوجود آمده است که دستورات و تمهیدات لازم در این بخش در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ابراز داشت: برخی از مدیران واحد های تولیدی، تجاری و اقتصادی در بحث تردد به واسطه اجرای محدودیت ها در استان دچار مشکل شدند و با تعطیلی ادارات ازدحام در بانکها افزایش یافته که پیشنهاد داریم تا بانکها نسبت به ارائه خدمات به صورت غیرحضوری در موارد ممکن اقدام کنند.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.