طفره رفتن نتانیاهو از پاسخ به سفر اخیرش به عربستان سعودی

نتانیاهو از پاسخ به پرسش‌ها در خصوص سفر اخیرش به عربستان طفره رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پاسخ به پرسش‌ها در خصوص گزارش‌های منتشر شده از سفر اخیرش به عربستان سعودی و دیدارش با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در روز گذشته طفره رفت و از جواب دادن به آن‌ها خودداری کرد.

او در پاسخ به پرسشی در نشست فراکسیون حزب لیکود درباره سفرش به عربستان سعودی گفت: آیا شما جدی این سخنان را مطرح می‌کنید؟ دوستان من، من در طول عمرم به چنین مسائلی پاسخ نداده ام و اکنون نیز به دنبال شروع به این کار نیستم.

سخنان بنیامین نتانیاهو پس از آن بیان می‌شود که وزیر خارجه عربستان نیز در واکنشی مشابه، دیدار مقامات اسرائیلی و سعودی را تکذیب کرد و گفت: نشستی که در شهر نیوم به انجام رسیده، میان مقامات سعودی و آمریکایی بوده است.

فیصل بن فرحان، وزیر خارجه سعودی در حساب توییتری خود نوشت: من گزارش‌های مطبوعاتی را در خصوص دیدار ادعایی ولیعهد و مقامات اسرائیلی در طول سفر اخیر مایک پمپئو مشاهده کردم. چنین دیداری رخ نداده است و تنها مقامات حاضر، مقامات آمریکایی و سعودی بوده اند.

این در حالی است که رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی و مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در روز گذشته دیدار کرده است.

یوآف گالانت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی و عضو کابینه نتانیاهو امروز دوشنبه در گفتگو با رادیو ارتش اعلام کرد چنین دیداری انجام شده و آن را «دستاوردی شگرف» خواند.

یوآف گالانت در پاسخ به پرسشی در خصوص سفر روز یکشنبه نتانیاهو به عربستان سعودی و دیدارش با ولیعهد سعودی گفت: واقعیت اینکه این سفر انجام شده و علنی شده است؛ اگر چه تا الان نیمه رسمی بوده؛ اما سفری پر اهمیت بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار