از برگزیدگان کارگاه نقاشی بسیج هنرمندان در اهواز تجلیل شد

فرمانده ناحیه امام حسین (ع) اهواز گفت: به مناسبت هفته بسیج از برگزیدگان کارگاه نقاشی بسیج هنرمندان تقدیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار احمد ویسی پور فرمانده ناحیه امام حسین (ع) اهواز گفت: کارگاه نقاشی بسیج هنرمندان با هدف گرامیداشت هفته بسیج و با محوریت خلق آثاری با موضوع هفته بسیج، محور مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ... با حضور جمعی از فعالان عرصه هنر‌های تجسمی و هنرمندان بسیجی برگزار شد.

او افزود: مفاهیم یک فرهنگ و تفکر از طریق زبان هنر تا پایین‌ترین لایه‌های یک جامعه قابل انتقال است و ما به عنوان داعیه داران خلق تمدن نوین اسلامی باید هرچه بیشتر از این ظرفیت در راستای تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بهره ببریم.

ویسی پور تصریح کرد: در همین زمینه در نظر داریم تا با محوریت بسیج هنرمندان تا حد ممکن با شناسایی ظرفیت‌های موجود، در راستای بالندگی هنر و هنرمند انقلابی اقدام نماییم.

عادل نوروزیان، مسئول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان نیز بیان داشت: برنامه‌های سازمان در دو محور خدمت رسانی و اقدامات تخصصی هنری برنامه ریزی شده است که در بخش اول می‌توان به برنامه‌هایی نظیر نذر خون و توزیع کمک‌های مومنانه در میان اقشار نیازمند و در بخش دوم نیز علاوه بر اجرای این کارگاه، اکران ۱۰ فیلم کوتاه، تولید سرود، برگزاری شب شعر مجازی و نمایش کوتاه اشاره کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.