سرابیان خبرداد؛

قیمت مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است/برخورد با گران فروشان مرغ

معاون سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قیمت مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و با گران فروشان آن برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشکاه خبرنگاران جوان، محمد حسن سرابیان معاون سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره گرانی قیمت مرغ اظهار کرد: در بحث گرانی مرغ پرونده‌هایی که به سازمان تعزیرات داده شده، به صورت ویژه شعبی را در نظر گرفتیم تا در اسرع وقت رسیدگی کنند.

او با اشاره به اینکه با متخلفین این مسئله برخورد خواهد شد، افزود: گشت‌های تعزیرات در محل وقوع تخلف حضور پیدا می‌کنند و در اسرع وقت احکام صادر می‌شود.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد: دستگاهی که مسئول تامین و توزیع مرغ را دارند باید پاسخگو این گرانی باشند و پرونده‌هایی که به سازمان تعزیرات ارجاع داده می‌شود به سرعت پیگیری خواهد شد.

سرابیان با بیان اینکه با متخلفان گران فروش به شدت برخورد خواهد شد، مطرح کرد: مردم می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند و گزارش گران فروش را اطلاع دهند.

او تشریح کرد: قیمت مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است که بیشتر از آن اگر بفروشند تخلف محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
حالا کسی گران فروشی کرد کی می خواهد برخورد کند
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۲۳:۲۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
سازمان تعزیرات تو خواب تشریف دارن. هرلحظه قیمت یه چیز بصورت نجومی بالا میره،اونوقت اینا جز مزخرف گفتن هیچی ندارن. البته وقتی آقایان حقوق های میلیونی میگیرند دیگه قیمت مرغ،میوه ولبنیات وبرنج و.. براشون مطرح نیست که به چه حدی برسه..ننگ برشما، آبروی ایران وایرانی رو بردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
باید سازمان تعزیرات از اول نیرو بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
تقی معمولی
۲۲:۵۵ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
ما رو هالو گیر آوردین مگه نمیبینین که در کل کشور حتی یک فروشگاه هم به این قیمت مرغ پیدا نمیشود امروز مرغ در شهر ما دوبرابر این قیمت رسید یعنی مسولان نمیبینند یا منتظرند تا شنبه بیاد ومتوجه بشن
آخرین اخبار