امام جمعه زاهدان:

ماندگاری نخبگان از نیاز‌های اساسی سیستان‌وبلوچستان است

آیت الله مصطفی محامی گفت: یکی از نیازمندی‌های مهم و اساسی این استان ماندگاری نخبگان است، زیرا آگاهی و شناخت بیشتری نسبت به مسائل و دلسوزی و دغدغه بیشتری برای این استان دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان‌وبلوچستان و دیدار و بازدید از این ستاد اظهارداشت: انجام کار از سوی نیرو‌های بومی در سیستان و بلوچستان سخت‌تر، اما نتیجه‌بخش‌تر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با تاکید بر افزایش سطح دانش دینی و درک عمیق و عقلانی معارف اسلامی بیان کرد: این مقوله در استان برای شیعه و اهل سنت مشترک است و نیروی انتظامی باید در برنامه‌ریزی‌های خود هر ۲ مذهب را مخاطب قراردهد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان نیز در این دیدار گفت: با محوریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان به دنبال ریشه‌یابی اختلافات و درگیری‌های طایفه‌ای در سطح این استان و فرهنگ‌سازی در این زمینه هستیم.

نماینده، ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان به مناسبت هفته بسیج در ستاد فرماندهی سپاه سلمان استان حضور یافت.

نماینده، ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان همچنین با حضور در ستاد فرماندهی سپاه سلمان استان اظهارداشت: کار در استان با وجود محرومیت و محدودیت‌های موجود، موقعیت جغرافیایی متفاوت و هم‌مرزی با کشور‌های بی‌ثبات منطقه و تحرک و تهدیدات دشمن سخت و حساس است.

آیت الله محامی با اشاره به ارزشمند بودن کار‌های سخت‌تر افزود: گاهی شرایط مکانی و زمانی و همچنین موقعیت‌های حساس در ارزیابی و ارزش کار یک مجموعه تاثیرگذار است و عامل انسانی و خلوص نیت ۲ مؤلفه مهم هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان کار نیرو‌های نظامی از جمله سپاه پاسداران را در این منطقه ویژه و حساس توصیف و ابراز امیدواری کرد که این اقدامات ذخیره آخرت نیرو‌ها قرار گیرد.

سردار احمد شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان نیز مسوولیت جدید را فرصتی برای ارائه خدمت دانست و با تاکید بر نیروی انسانی کارآمد به عنوان یک ظرفیت مهم در استان گفت: کار در حوزه فرهنگ، امنیت، سلامت و وحدت از جمله محور‌های مورد تاکید در این استان است که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان تا حدودی بر مشکلات غلبه کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار