آذری: مدیران استقلال شهامت عذرخواهی از فولادی‌ها را ندارند

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شکایت این باشگاه از محمود فکری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: فولاد از ابتدای دیدار با استقلال تلاش کرد تا با به کار گیری سیستم‌های مختلف هجومی و دفاعی بازی را اداره کند و پیروز میدان شود. نکونام بخش‌های روانی را خوب کنترل کرد. فولاد بازی را جنگنده شروع کرد. فولاد در طول بازی قدرت خود را نشان داد و توانست ۲-یک پیروز شود.

او ادامه داد: بازی حساسیت زیر پوستی داشت. هر ۲ سرمربی بازیکنان اسبق تیم استقلال بودند. البته ما در این بازی شاهد صحنه‌های خوبی نبودیم.

آذری درباره بیانیه باشگاه استقلال در خصوص داور این دیدار (زاهدی فر) اظهار داشت: جواد نکونام با من تماس گرفت و گفت که باشگاه استقلال درباره زاهدی فر بیانیه‌ای منتشر کرده است و من هم نگران داوری بازی پیش با استقلال هستم. من به نکونام گفتم که اجازه صدور بیانیه را نمی‌دهم و زاهدی فر باید دیدار ما مقابل استقلال را سوت بزند.

من اهل بیانیه نیستم

آذری در رابطه با فحاشی محمود فکری در پایان بازی استقلال و فولاد گفت: ما درباره رفتار محمود فکری بیانیه‌ای ندادیم. البته شکایت حق قانونی ما است و به طور قانونی از فکری شکایت کردیم. بعد از این شکایت من از طرف هواداران استقلال تحت فشار و بی احترامی قرار گرفتم. این فحاشی اتفاقی بود که افتاد و می‌دانم که خود محمود فکری و هواداران استقلال از این بی احترامی و حواشی ناراحت هستند.

مدیر عامل تیم فولاد خوزستان ادامه داد: رابطه من با فکری خوب است. من ۱۸ سال است که در فوتبال ایران مدیر هستم. بهتر بود مدیران استقلال به جای صدور بیانیه علیه من، عذرخواهی می‌کردند. رفتاری که با ما شد اصلا خوب و شایسته نبود.

آذری خطاب به احمد مددی اظهار داشت: شما در جایگاهی نیستید که در کار من دخالت کنید. شما نگران سایر تیم‌ها نباشید. توهین ناموسی به مربی و بازیکنان تیم ما یک اشتباه بزرگ بود. من ۷ بار عذر خواهی کرده ام. مشکلی که شما باعث رخ دادن آن بودید با یک عذر خواهی کوچک حل می‌شد. شما به جای صدور بیانیه باید از کسانی که به آن‌ها بی احترامی شده بود عذرخواهی می‌کردید.

او گفت: سرمربی شما (محمود فکری) فحاشی کرد، اما شما شهامت عذرخواهی از باشگاه فولاد را نداشتید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
ببخش دیگه
آخرین اخبار