جهاد سلامت در شوش دانیال با همت ویزیت رایگان بیماران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال (ع) از اجرای طرح شهید رهنمون ویزیت رایگان بیماران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درمان بیماری‌های دهان و دندان افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از جمله فعالیت‌هایی است که گروه‌های جهادی انجام می‌دهند.

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال (ع) در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: طرح شهید رهنمون به همت گروه جهادی شهید عبدالرضا چایان حوزه مقاومت بسیج شهید دانش، بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شوش جهت کمک به نیازمندان در منطقه طرح کرامت اجرا شد.

او در ادامه با اشاره به حمایت بهداشتی و درمانی از نیازمندان در این شهرستان، افزود: درمان بیماری‌های دهان و دندان افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب این طرح صورت می‌گیرد.

سرگرد ایمانی  ضمن اعلام حضور مسئولان شوش در اجرای این طرح بیان داشت: در حاشیه اجرای این طرح، علیزاده امام جمعه و سروان میر دورقی جانشین ناحیه سپاه شوش در محل اجرای طرح حضور داشتند. 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال (ع) دامه داد: از تمام همشهریان که در این مدت نهایت همکاری را با ما در اجرای اصول بهداشتی داشته اند و باعث کاهش آمار مبتلایان شده اند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.