آغاز نام نویسی وام کرونا در مازندران

نامنویسی متقاضیان کمک معیشتی کرونا امروز در مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به آغاز نامنویسی متقاضیان کمک معیشتی کرونا از امروز سه شنبه ۴ آذرماه در استان، گفت: متقاضیان کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

او افزود: پیامک سرپرست خانوار‌ها از امروز ۴ آذر تا سه شنبه ۱۱ آذر به مدت یک هفته دریافت می‌شود.

اصغری با بیان اینکه افراد دارای درآمد ثابت مانند کارمندان و بازنشستگان شامل این کمک‌ها نمی‌شوند، گفت: به مدت ۴ ماه به ازای هرنفر، کمک ۱۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود.

او افزود: پس از دریافت پیامک سرپرست خانوارها، از ۱۲ آذر تا ۱۹ آذر، داده‌های اطلاعاتی پایش می‌شوند و در مرحله سوم از ۲۰ تا ۲۷ آذر به پیامک‌های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah پاسخ داده می‌شود.

اصغری گفت: افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون‌تومانی باشند و افراد دارای درآمد ثابت مانند کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهاد‌های عمومی غیردولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تأمین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

او درباره شرایط بازپرداخت وام یک‌میلیون‌تومانی نیز افزود: بازپرداخت این تسهیلات با نرخ کارمزد ۴ درصد و اقساط ۳۰ ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: اطلاع‌رسانی در این باره از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل خواهد بود و با توجه به شرایط کرونایی، از مراجعه حضوری به این اداره کل یا ادارات شهرستانی خودداری کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار