تجلیل از کتابداران و کتابخوانان استان قزوین

مراسم تجلیل از کتابداران، فعالان حوزه کتاب و برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان قزوین به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، در مراسمی که به صورت مجازی برگزار شد از جبار عرب محمدی، پیشکسوت برتر در حوزه کتاب و کتابخوانی از شهرستان تاکستان، فرمان حسین نژاد به عنوان خدمتگزار برتراز کتابخانه دانش شهرستان البرز، حمید درزی رامندی به عنوان کتابدار برتر در حوزه فعالیت‌های شاخص در کتابخانه آیت الله مدنی شهرستان بوئین زهرا، مژگان آقا احمدی به عنوان کتابدار برتر در حوزه فضای مجازی از کتابخانه امام حمد باقر (ع) شهرستان آبیک، فرزانه عمویی به عنوان کتابدار برتر در حوزه فعالیت‌های ترویجی از کتابخانه شهید بهشتی شهرستان تاکستان و عباس خاکباز به عنوان کتابدار برتر در حوزه فعالیت تروجی از کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان بوئین زهرا تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از معصومه فاضلی به عنوان کتابخوان برتر بزرگسال از کتابخانه دبیر سیاقی شهرستان البرز قدر دانی شد.

ناهید سادات حیاتی، رمضان حیدری، مهناز رحمانی، صفر امینی، حیدرعلی قموشی، محمد حسن زاده و پریسا جعفری برگزیدگان استانی دهمین دوره جشنواره رضوی هستند که در این مراسم از آنان تجلیل شد.

در این مراسم نیز از زکیه مهر علیان، ثریا یوسفی منفرد وستایش توکلی برگزیدگان پویش «شور و شعور حسینی با کتاب» تجلیل شد.

فاطمه محمد بیگی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان در این مراسم گفت: در این روز‌های کرونایی بیش از ۱۵ هزار کلیپ آموزشی، ترویجی و قصه گویی تولید و در بستر فضای مجازی به مخاطبین ارائه شد.

محمد بیگی افزود: همچنین در یکسال گذشته بیش از ۱۰ هزار خبر از اداره کل کتابخانه‌های عمومی با هدف آشنایی با فعالیت‌های ترویجی کتابخانه‌ها در رسانه‌های مختلف به انتشار رسید که بخش قابل توجهی از این اخبار مرتبط با پیگیری پروژه‌های نیمه تمام استان بود که با همین پیگیری و هماهنگی‌های به عمل آمده امیدواریم تا پایان امسال تعدادی از این پروژه‌ها به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.