جانشین کی روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا کیست؟

دستیار کی روش به طور موقت هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را برعهده می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از نشریه کلمبیایی semana، با جدایی احتمالی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا، فدراسیون فوتبال این کشور با چالش انتخاب جانشین او رو به رو شده است. اصلی‌ترین گزینه‌ هدایت تیم ملی این کشور خوزه پکرمن سرمربی سابق تیم ملی کلمبیا است.

البته پرداخت دستمزد کی روش یکی از چالش های فدراسیون فوتبال کلمبیا است. اگر هر یک از طرفین (فدراسیون فوتبال کلمبیا - کارلوس کی روش) قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کند، باید ۲ میلیون دلار غرامت بدهد. هنوز فدراسیون فوتبال کلمبیا برای اخراج این مربی پرتغالی تصمیم قطعی نگرفته است.

با این حال برای هدایت تیم ملی کلمبیا در مسیر جام جهانی، به طور موقت آرتورو ریس، که یکی از دستیاران کی روش  است هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد. او سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال کلمبیا است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۱۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
با یه توافق خوب بیاد تیم ملی خیلی خوبه. بیاد تا تیمی که ساخته بود کامل از بین نرفته
-
احسان کافی
۱۱:۲۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
باسلام
آقای کی روش اونجا ایران نیست که چندین سال سرمربی تیم ملی باشی و هرکار خواستی بکنی و هروقت خواستی بری و هرموقع خواستی بیایی و قهر کنی و نازت رو بکشند و کفاشیان و بقیه همراهت بخندند
اونجا کلمبیاست
از حالاباید هرسال یکجا باشی و خونه به دوش باشی و حقوق روزانه چندین میلیون تومانی که آقایون از بیت المال مسلمین به شما می دادند.خبری نیست
برو به سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
فکر کرد کلمبیا هم مثل ایرانه که هرجور خواست با بازیکنا برخورد کنه و هیچ کسی هم حرفی نزنه.خداروشکر طرفداراش فهمیدند که چه کاره بود؟