فروش بیش از سه هزار جلد کتاب در طرح پاییزه خراسان شمالی

معاون فرهنگی و امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در طرح ملی پاییزه فروش کتاب امسال در استان، سه هزار و ۶۹۱ جلد کتاب به ارزش یک میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال به فروش رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رضایی معاون فرهنگی و امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: طرح ملی فروش پاییزه کتاب همزمان با سراسر کشور آغازشد، که چهار کتابفروشی در بجنورد و یک کتابفروشی در مانه و سملقان از در این دوره شرکت کردند.

رضایی افزود : در این طرح ۲۰۶ میلیون ریال یارانه به استان اختصاص یافته بود که از آغاز این طرح ۲۶۶ میلیون ریال یارانه در استان جذب شد.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: طرح فروش پاییزه کتاب خراسان شمالی بر خلاف طرح‌های قبلی زمان کوتاه‌تری داشته است و کتابفروشان امید دارند با توجه به استقبال و نیاز مردم این طرح تمدید شود.

در طرح تابستانه کتاب امسال از هفت کتابفروشی عضو طرح در مجموع یک میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال کتاب خریداری کردند، که نسبت به طرح بهاره کتاب افزایشی ۸۳ درصدی داشت.

طرح پاییزه کتاب ۹۹ همزمان با هفته کتاب با شعار "دانایی، مانایی" از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور اجرا شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.