مسئول امور سرمایه گذاری شهرداری قم عنوان کرد؛

احداث مجتمع تجاری در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم

معرفت از آغاز عملیات عمرانی مجتمع تجاری واقع در بلوک NE۳۴ بلوار پیامبر اعظم (ص) بااعتباری بالغ‌بر ۲۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمدرضا معرفت مسئول امور سرمایه گذاری شهرداری قم با توجه به افتتاح بخشی از پروژه‌های عمرانی شهر قم در ایام  روز قم گفت: سال ۹۹ سال افتتاح بسیاری از پروژه‌هایی است که در چند سال اخیر کلنگ زنی شده و امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 معرفت از برگزاری مراسم آغار عملیات اجرایی مجتمع تجاری واقع در بلوک NE۳۴ بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و افزود: این پروژه باهدف ایجاد مرکز تجاری در این بلوار کلنگ زنی و ساخته می‌شود.

مسئول امور سرمایه گذاری شهرداری قم ،مساحت این مجتمع تجاری را ۲۰ هزار و ۴۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: سهم شهرداری در این پروژه ۳۰ درصد از واحد‌های تجاری بوده که با توجه به تأمین زمین و هزینه عوارض پروانه تجاری تعیین‌شده است.

معرفت آورده ریالی شهرداری قم را ۶۶ میلیارد تومان برآورد کرد وافزود: آورده بخش خصوصی در این پروژه ۱۵۴ میلیارد تومان بوده که در مجموعه ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه ساخت این پروژه است.

مسئول امور سرمایه گذاری شهرداری قم در پایان به ویژگی‌های پروژه نیز اشاره و یادآور شد: این مجتمع تجاری بر اساس اصول مهندسی و نیاز شهروندان در بلوار پیامبر اعظم (ص) برای تمرکز واحد‌های تجاری در یک پروژه واحد طراحی و ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار