کارکنان نیروگاه رامین اهواز فرقه ضاله وهابیت را شناختند

مدیر حراست و امور محرمانه نیروگاه رامین اهواز گفت: کارگاه یک روزه آشنایی با فرقه ضاله وهابیت به منظور آگاهی مدیران و کارکنان این نیروگاه نسبت به این فرقه برگزار شد.

فواد خداکرمی مدیر حراست و امور محرمانه نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور ارتقای سطح آگاهی کارکنان در مواجه با آثار مخرب فرقه ضاله وهابیت، کارگاه آموزشی یک روزه ویژه کارکنان شاغل در این نیروگاه برگزار شد.

او بررسی تاریخ پیدایش و نگرش فرقه‌های انحرافی از جمله؛ صهیونیست، وهابیت، بهائیت، شیطان پرستی و همچنین ارائه چهره واقعی و آثار اقدامات و اثرات شوم این فرقه‌ها در جهان به ویژه خاورمیانه را مهمترین محور‌های این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

خداکرمی سیاست‌ها و شیوه نفوذ این گروه‌ها در افکار عمومی و لایه‌های مختلف جامعه که از طریق نشست ها، ایمیل‌ها و سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره ای، تبلیغ افکار و عقاید به صورت جعل احادیث و روایت‌های اسلامی و شیعی و همچنین نحوه ایجاد شبهات و انحرافات دینی از طرف این فرقه‌ها را نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این کارگاه برشمرد، اظهار کرد: با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی درصدد هستیم تا به مبارزه با نفوذ این افکار در جامعه بویژه در فضای مجازی بپردازیم.

مدیر حراست و امور محرمانه نیروگاه رامین اهواز بیان داشت: برای همه کارکنان این نیروگاه که در این دوره آموزشی شرکت کردند، گواهینامه مربوطه صادر خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار