قبر اکازیون با ویوی امامزاده؛ ماجرای پیش فروش قبور در ۲ روستای شهریار چه بود؟

فرماندار شهریار با اشاره به ماجرای نصب بنر برای پیش فروش قبر در ۲ امامزاده گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور متأسفانه این بی‌تدبیری از سوی هیأت امنای این ۲ امامزاده انجام شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز پنجشنبه تصویری از بنری در یکی از روستا‌های شهریار منتشر شد که گویا اطلاعیه‌ای برای پیش فروش قبر در محوطه یک امامزاده در این روستا بود و بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی منتشر و حتی خوراک رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در شرایط فعلی کرونایی شد.


بیشتربخوانید


نوراللّه طاهری فرماندار شهرستان شهریار  در خصوص موضوع پیش فروش قبر در ۲ روستای بخش مرکزی شهریار اظهار کرد: چند روز پیش ۲ بنر در روستا‌های اسکمان و رزکان از توابع بخش مرکزی شهریار مبنی بر پیش فروش تعدادی در قبر در محوطه امامزاده عبدالله (ع) اسکمان و امامزاده احمدرضا (ع) رزکان نصب شد.

وی گفت: این بنر‌ها بدون هماهنگی با دهیاری‌ها و توسط هیأت امنای امامزاده‌های مربوطه در سطح روستا نصب شد که متأسفانه این بی‌تدبیری و کج سلیقگی در این روز‌های کرونایی و افزایش آمار فوت هموطنان خوراک برخی رسانه‌های معاند شد.

فرماندار شهریار بیان کرد: بلافاصله پس از اطلاع موضوع با هماهنگی انجام شده بنر‌های نصب شده این موضوع از سطح روستا‌ها جمع آوری شد.

طاهری ادامه داد: امامزاده‌ها زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه بوده و هیأت امنا توسط این اداره تعیین می‌شود که در همین خصوص تذکرات لازم به اداره اوقاف برای جلوگیری از اتفاقات مشابه شهرستان داده شد.

وی تصریح کرد: خرید و فروش قبور در برخی اماکن از قدیم الایام مرسوم بوده است، اما این شکل از کار و عدم زمان‌شناسی با توجه به وضعیت حاکم بر کشور قصوری بود که از سوی هیأت امنا این دو امامزاده رخ داد.

قبر اکازیون با ویوی امامزاده؛ ماجرای پیش فروش قبور در ۲ روستای شهریار چه بود؟

قبر اکازیون با ویوی امامزاده؛ ماجرای پیش فروش قبور در ۲ روستای شهریار چه بود؟

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
عجب دزد بازاری شده تو این مملکت