۲۸ هکتار از اراضی ملی دشتستان از دست سودجویان درآمد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: ۲۸ هکتار از اراضی ملی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان دشتستان از دست سودجویان درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: ۲۵ هکتار زمین ملی به ارزش ۷۵ میلیارد تومان و سه هکتار زمین ملی به ارزش ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دست سودجویان در شهرستان دشتستان خارج شد.

او ادامه داد: این زمین‌ها با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اداره مسکن و شهرسازی و نیروی انتظامی این شهرستان در مناطق فرهنگیان، فاز یک محله امام و روبه‌روی کارخانه آرد رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری بوشهر، با اشاره به مقابله با پدیده زمین خواری و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در شهرستان دشتستان افزود: هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز علاوه بر اینکه قلع و قمع بنا را به دنبال دارد، جرم به شمار می‌رود و مرتکب این جرم، قابل تعقیب قضایی و پیگیری است.

جمادی عنوان کرد: برای حفظ و دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال با قاطعیت با پدیده زمین‌خواری، ویژه‌خواری و رانت‌خواری برخورد می‌شود.


بیشتر بخوانید


او  گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه پیشگیری از تغییر کاربری غیرمجاز تلاش کنند تا از پیامدهای آن جلوگیری شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
چرا زمین‌های دستستان اداره آب رسانی دو را تخریب نمی‌کنید
Iran (Islamic Republic of)
با سلام زبیده مجرد
۱۱:۰۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
من یک قطعه زمین 200 متر سال 1390 خریدم بخدا خیلی دلم ازش خوش بود طرف اداره آب رسانی دو گفتم تا سند را تک برگ کنم که بعد مشکل ایجاد نشه چهار نفر زمین من را به زور گرفتن شکایت حقوقی کیفری کردیم 5 بار 110 بردم سر زمینم هیچ دادگاه برامون انجام نداده لطفاً دستور بفرماید ممنون میشم سال 10 1399 تا حالا گرفتارم شما را بخدا کمکم کنید