از شادی بعد گل دردسرساز تا رکورددار بیشترین اخراج/ عجیب‌ترین اتفاقاتی که در تاریخ فوتبال رخ داد!

۵ اتفاق عجیب در تاریخ فوتبال را بررسی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ورزش فوتبال جزو یکی از پرحاشیه‌ترین رشته‌های ورزشی دنیا است. اتفاقات عجیب و غریب این رشته به اندازه‌ای زیاد است که سال‌ها در خاطرات علاقه‌مندان به فوتبال می‌ماند. در این گزارش ۵ اتفاق عجیب و غریب تاریخ فوتبال را بررسی می‌کنیم.

رکورد بیشترین گل به خودی در تاریخ فوتبال

رکورد بیشترین گل به خودی در یک بازی فوتبال به یک تیم ماداگاسکاری تعلق دارد. آن‌ها در یکی از بازی‌های خود ۱۴۹ گل به خودی زدند. علت این اقدامشان اعتراض به قضاوت داور بازی بود. پس از زدن چند سوت مشکوک به ضرر آن تیم، بازیکنان تصمیم گرفتند در ادامه بازی فقط گل به خودی بزنند.

این بازی در سال ۲۰۰۲ برگزار شد و پس از آن کمیته انضباطی لیگ فوتبال ماداگاسکار ۴ بازیکن و سرمربی این تیم را به مدت ۲ سال از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد.

شادی پس از گل دردسر ساز

بازیکنان فوتبال معمولا شیوه‌های جالبی را برای شادی خود پس از گلزنی انتخاب می‌کنند. "راجر آسپورن" بازیکن تیم ایپسویچ انگلیس پس از گلزنی در جام حذفی انگلیس به تیم آرسنال هنگام شادی پس از گلش به اندازه‌ای احساساتی شد که غش کرد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

سریع ترین اخراج تاریخ فوتبال

در بازی فوتبال بازیکنان با خطای خشن و یا توهین به داور از زمین مسابقه اخراج می‌شوند و پس از آن تیمشان ۱۰ نفره شده و در شرایط بدی قرار می‌گیرد.

سریع ترین اخراج تاریخ فوتبال به "لی تاد" بازیکن انگلیسی تیم کراس فام تعلق دارد. او پیش از آغاز بازی داور را با صدای بلند تهدید کرد و همین امر باعث شد تا داور پیش از زدن سوت آغاز بازی، به او کارت قرمز نشان دهد.

پیشنهاد عجیب مسئولان چلسی برای جلوگیری از ورود تماشاگران

در سال ۱۹۸۲ مسئولان باشگاه چلسی برای جلوگیری از ورود تماشاگران به زمین بازی، پیشنهاد عجیبی به مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس دادند. آن‌ها در نظر داشتند تا نرده‌های برقی بین جایگاه تماشاگران و زمین قرار بگیرد تا دیگر هیچ تماشاگری جرات ورود به زمین را نداشته باشد. پیشنهاد آن در اتحادیه انگلیس رد شد.

رکورد دار بیشترین اخراج

"جراردو بدویا" بازیکن تیم فوتبال سانتای کلمبیا با دریافت ۴۱ کارت قرمز، رکورد دار بیشترین اخراج از زمین فوتبال است. او حتی در دیدار خداحافظی خود از دنیای فوتبال هم که در سال ۲۰۱۲ برگزار شد، پس از خطایی شدید روی بازیکن حریف، چهل و یکمین اخراج خود را ثبت کرد. بدویا پس از آخرین اخراج خود به اندازه‌ای عصبانی شد که پیش از خروج از زمین به سر بازیکن حریف لگد زد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملت
۰۹:۳۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
ما چهل سال است در فوتبال گل بخودی میزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
زِکی،اینا‌عجیب‌هستند‌،مرغ‌۳۵‌هزار‌تومانی‌عجیبه‌،تخم‌مرغ‌۲۰‌تومان‌عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۲۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
به این عجایب،عجیب ترین تورم تاریخ بشریت را هم اضافه کنید از گوشت و مرغ گرفته تا خونه و زندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
عجب!!
مرغ کیلویی 35 هزار تومن رو کجای دلمون بذاریم!!
Iran (Islamic Republic of)
عجب
۱۸:۵۶ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
من مرغ 35 هزار تومانی را کجای دلم بگذارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!