حجت الاسلام علوی:

بسیج در خنثی کردن توطئه‌های سپاه کفر خوش می‌درخشد

وزیر اطلاعات گفت: بسیج در خنثی کردن توطئه‌های سپاه کفر خوش می درخشد و یقیناً تا همیشه تاریخ مایه افتخار و مباهات خواهد بود.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت هفته بسیج مستضعفین پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

« فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادگی است.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

بسیج مستضعفین که به امر خردمندانه حضرت امام خمینی (رضوان‌الله علیه) تأسیس گردید، از همان آغاز، منشأ خیر و برکات بی‌شماری برای اسلام و ملت قهرمان و همیشه در صحنه بوده است.

این یادگار گران‌سنگ، تحت امر فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خار چشم دشمنان اسلام بوده و در خنثی نمودن توطئه‌های سپاه کفر و الحاد و ایضاً در رشد و بالندگی کشور عزیزمان، همچنان خوش می‌درخشد و یقیناً تا همیشه‌ی تاریخ مایه افتخار و مباهات خواهد بود.

آری؛ هفته پربرکت بسیج یادآور دلاورمردی‌های از خودگذشتگانی است که در دوران پرافتخار دفاع مقدس، رتبه ممتاز مقام ایثار و شهادت را کسب نموده و همچنان در ستیغ قله رفیع کرامت ایستاده‌اند.

امروز فرهنگ حق‌طلبانه بسیج، مرز‌های اعتقادی را یکی پس از دیگری درنوردیده و به الگویی بی‌بدلیل برای آزادی‌خواهانی در سایر بلاد اسلامی مبدل گشته که، چون دژی استوار در تقابل با مستکبرین صهیونیست‌صفت و مرتجعین زبون منطقه، پیروزمندانه ایستاده و نقشه‌های شوم آنان را خنثی می‌نمایند.

اینجانب ضمن ابلاغ پیام سپاس و قدردانی سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد بهمراه جامعه اطلاعاتی کشور، فرا رسیدن هفته افتخارآفرین بسیج را به محضر مقام معظّم رهبری (حفظه‌الله)، بسیجیان دلاور و ملّت عزتمند ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و سلامتی و سرافرازی روزافزون این عابدان دلاور و شب‌زنده‌دار را از پیشگاه خداوند حفیظ آرزومندم.

سید محمود علوی

وزیر اطلاعات»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
درود بر بسیج
آخرین اخبار