هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا ۲۱-۲۰۲۰ با پیروزی قاطع منچستریونایتد برابر باشاک شهیر پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های فوتبال فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ قهرمانان اروپا و از گروه H این مسابقات، سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد برابر باشاک شهیر استانبول به میدان رفت که این بازی با پیروزی مقتدرانه چهار بر یک میزبان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا "برونو فرناندز" ستاره پرتغالی منچستریونایتد در دقیقه ۷ روی ضربه کرنر "تلس" گل اول بازی را به ثمر رساند، در ادامه این بازیکن در دقیقه ۱۹  یک گل دیگر زد تا اختلاف به ۲ گل برسد. پس از او، مارکوس رشفورد، گلزن جوان یونایتد‌ها  در دقیقه ۳۵ از روی نقطه پنالتی گل سوم این تیم را به ثمر رساند و نیمه اول بازی با نتیجه سه بر صفر  به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ باشاک شهیر توسط "دنیز توروچ" یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما دنیل جیمز در دقیقه ۲+۹۰ گل چهارم شیاطین سرخ را به ثمر رساند تا اختلاف ۳ گل همچنان حفظ شود.

یونایتد‌ها که در بازی هفته سوم در کمال شگفتی برابر تیم نه چندان مطرح باشاک شهیر ۲-۱ شکست خورده بودند، علاوه بر گرفتن انتقام آن شکست، ۳ امتیاز دیگر به جمع امتیاز‌های خود افزودند.

در دیگر بازی هم‌زمان این گروه پاری سن ژرمن میزبان لایپزیگ آلمان بود که این بازی هم با پیروزی یک - صفر میزبان به پایان رسید.

با این نتایج منچستریونایتد از ۴ بازی صاحب ۹ امتیاز شد و در صدر جدول گروه H  قرار گرفت. تیم‌های پاری سن ژرمن و لایپزیگ نیز با ۶ امتیاز و بر اساس تفاضل گل در رتبه‌های دوم و سوم این گروه قرار گرفتند.

هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب با برگزاری هشت دیدار دیگر به پایان خواهد رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار