فعالان عرصه سلامت رسالت و تعهد سنگینی در برابر سلامت جامعه برعهده دارند

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: مردم بیش از گذشته قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند و نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد آگاه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه ناحیه خلخال صبح امروز همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان خلخال گفت: مردم شهرستان خلخال این همت والا و تلاش‌های ایثارگرانه پرستاران، پزشکان و کادر درمانی را در مبارزه با بیماری کرونا هرگز فراموش نخواهند کرد و قدردان این عزیزان خواهند بود.

او افزود: در این شرایط خاص فعالان عرصه سلامت رسالت و تعهد سنگینی در برابر سلامت جامعه برعهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال ادامه داد: تلاش شبانه روزی مجموعه علوم پزشکی در مقابله با ویروس منحوس کرونا شبیه جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در پاسداری از کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از تمام امکانات و ظرفیت‌ها استفاده می‌نمودند تا بتوانند خالصانه به مردم و کشورشان خدمت کنند.

مهرتک، رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال نیز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان، پرستاران بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: نقش و جایگاه پرستاران و کادر درمان پیش از پیش پررنگ‌تر و با ارزش‌تر شده است چرا که همزمان با شیوع ویروس کرونا ما شاهد جانفشانی‌های این عزیزان بوده ایم.

او با اشاره به تنها خواسته‌ی همه پرستاران و کادر درمان از مردم بیان کرد: اولین و آخرین خواسته‌ای که این سفیدپوشان عرصه سلامت از مردم عزیز دارند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شعار در خانه بمانیم است تا هرچه زود‌تر ویروس کووید ۱۹ پایان یابد.

در پایان مراسم از مدافعان سلامت بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) شهرستان خلخال تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.