مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: ثبت نام وام یک میلیون تومانی کرونا از دیروز آغاز شد و سرپرست خانوارهای متقاضی می‌توانند تا ۱۱ آذر ماه ثبت نام کنند.

کامران کلانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در گفت‌ و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درباره وام یک میلیون تومانی کرونا برای کسانی که حقوق ثابت ندارند اظهار داشت: درخصوص حمایت‌های جبرانی معیشت خانوار‌ها، دولت کمک‌های معیشتی را در دو بخش تقسیم و تعریف کرده است. بخش اول، پرداخت کمک بلاعوض به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان ماهیانه برای همه اعضای خانواده است و در بخش دوم آن، پرداخت کمک معیشتی برای افرادی که حقوق ثابت ندارند تصویب شده است.

او ادامه داد: افرادی شامل دریافت وام یک میلیون تومانی کمک معیشتی می‌شوند که وام کمک معیشتی نوبت قبل را هم دریافت کرده و حقوق ثابت نداشته باشند.

کلانی درباره ثبت‌نام این وام خبر داد: سرپرست خانواده با خط تلفنی که به نام خود باشد می‌تواند کد ملی خود را به شماره ۶۳۶۹ ارسال کند و از طریق پیامک تا دو هفته دیگر به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد و از کمک معیشتی آنها کسر می‌شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
یعنی کسی که حداقل حقوق اداره کار را دریافت میکنه و بیمه براش واریز میشه خیلی وضعیت خوبه که 100 معیشتی به تعلق نمیگیره
آخرین اخبار