اسطوره فوتبال عراق:

در فینال آسیا، طرفدار پرسپولیس هستم/ تمام عراقی‌ها بازی بشار را تماشا می‌کنند

یونس محمود، اسطوره فوتبال عراق ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت گل، یونس محمود، اسطوره فوتبال عراق توانسته است افتخارات زیادی را با تیم ملی فوتبال عراق به دست بیاورد و در لیگ قطر نیز بدرخشید. او به همراه تیم ملی عراق در سال ۲۰۰۷، جام ملت‌های آسیا را به دست آورد که در آن به عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

او تنها بازیکن عراقی در طول تاریخ است که در لیست نهایی توپ طلا قرار گرفته است؛ زمانی که در سال ۲۰۰۷ نفر بیست و نهم شد. نکته قابل توجه این است که او بدون هیچ بازی فوتبال باشگاهی در اروپا به این موفقیت دست یافته است.

در حالی که رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق انجام می‌شود، یونس محمود درباره حضور پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان گفت: من مشتاقانه منتظر تماشای بازی پرسپولیس در فینال هستم. پرسپولیس ترکیب قدرتمندی دارد و بسیار خوب بازی کرد و شایسته صعود به فینال بود. آن‌ها یک بازیکن تیم ملی عراق را در ترکیب تیم خود دارند. من مطمئن هستم که عراقی‌های زیادی فینال را تماشا می‌کنند تا بشار رسن، بازیکن تیم ملی کشورمان را در بزرگت‌رین بازی فوتبال باشگاه‌های آسیا مشاهده کنند. فینال را تماشا خواهم کرد. من می‌خواهم این را به هر کسی که از شرق انتخاب شده و راهی فینال می‌شود بگویم: "ببخشید! من در ۱۹ دسامبر از حریف شما پرسپولیس حمایت خواهم کرد. "

یونس محمود درباره حضور قطر در اولین جام جهانی خود گفت: قطر ستاره‌های خوبی، چون هیدوس، المعز علی و اکرم عفیف را در ترکیب دارد. این تیم توانسته است قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و من مطمئن هستم آن‌ها به این خودباوری رسیده‌اند که بتوانند در جام جهانی نیز همان بازی‌های خوب جام ملت‌های آسیا را تکرار کنند و به همین خاطر عقیده دارم قطر در جام جهانی پیش رو، درخشش خوبی خواهد داشت.

پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باید ۲۹ آذر برابر یک تیم از شرق آسیا به میدان برود و در صورت قهرمانی، تبدیل به اولین تیم ایرانی می‌شود که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در فرمت جدید را به دست می‌آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.