دستگیری عامل انتشار فیلم خصوصی جشن تولد در فسا/پلمب واحدهای صنفی متخلف در فارس

مهم‌ترین حوادث ۵ آذرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۵ آذرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از اجرای طرح نظارت و بازدید از واحد‌های صنفی پرخطر و پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان، موضوع نظارت بر نحوه فعالیت همه واحد‌های صنفی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: در این خصوص تعداد ۱۲۵ واحد صنفی پرخطر با موضوع بیماری کرونا مورد بازدید قرار گرفته و تعداد ۱۷ واحد صنفی که برخلاف دستورالعمل‌های صادره اقدام به فعالیت می‌کردند، با همکاری بازرسان اتاق اصناف و شبکه بهداشت پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای سلامتی مردم و جامعه را مورد تهدید قرار دهند و با هرگونه قانون شکنی در این خصوص به شدت برخورد می‌شود.

اعتراف ۲ سارق به ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: ۲ سارق لوازم خودرو دستگیر و به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، موفق به شناسایی ۲ سارق شدند و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ مهدی جوکار با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند، گفت: در این خصوص یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی که سارقان از آن در سرقت استفاده می‌کردند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز و از قرار دادن خودرو در کوچه‌ها و معابر خلوت و تاریک خودداری کنند.

۱۸ واحد صنفی متخلف در آباده پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: ۱۸ واحد صنفی متخلف، در اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف پلمب شد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: به منظور اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بین شهروندان و به منظور برخورد با صنوف متخلف، طرح برخورد با صنوف متخلف در سطح شهرستان اجرایی شد.

او ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح، مأموران انتظامی از ۲۳۸ واحد صنفی بازدید کردند که از این تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت محدودیت ساعت کاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دستور مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی اصناف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق با ۱۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری یک سارق با ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوص در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی ممسنی گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران انتظامی مخفیگاه یک متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
سرهنگ نیکبخت گفت: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته، به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی می‌باشد.

کشف ۲ تن چوب قاچاق در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان قیروکارزین خبر داد.

سرهنگ حمید رضا صالحی فرد فرمانده انتظامی قیروکارزین گفت: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو نیسان که حامل چوب بود، مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مشخص شد ۲ تن چوب جنگلی بدون مجوز حمل و قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ صالحی فرد اضافه کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مخربین محیط زیست برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد.

دستگیری عامل انتشار فیلم خصوصی جشن تولد در فسا

فرمانده انتظامی فسا گفت: زن جوانی که فیلم خصوصی جشن تولد یکی از اقوامش را در گروه‌های واتساپی منتشر کرده بود، شناسایی شد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی ارجاع پرونده قضایی به پلیس فتا با موضوع انتشار فیلم جشن تولد خانوادگی در گروه‌های واتساپی، بررسی موضوع توسط کارشناسان آن پلیس آغاز شد.

او افزود: با اقدامات فنی انجام شده، متهم که از اقوام شاکی بود شناسایی و احضار که در تحقیقات انجام شده مشخص شد او به دلیل اختلافات قبلی با شاکی، به لینک گروه‌های واتساپی وارد و فیلم شخصی شاکی را با شماره‌های ناشناس منتشر کرده است.

سرهنگ قسام با اشاره به اینکه برخی از شهروندان با استفاده ناصحیح از فضای مجازی، این فضا را ناامن و محلی برای تسویه حساب شخصی خود قرار داده اند، تصریح کرد: شناسایی عاملان ایجاد ناامنی و سلب آرامش در فضای مجازی همواره در دستور کار پلیس فتا قرار دارد و با این گونه افراد برخورد قانونی خواهد شد.

پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در اقلید

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: ۱۲ واحد صنفی متخلف در اقلید تعطیل شد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان اقلید و شهر سده و اعمال محدودیت بوسیله ستاد ملی مقابله با کرونا برای فعالیت برخی از صنوف، پلیس نظارت بر اماکن عمومی طرح نظارت بر رعایت محدودیت‌های اعمال شده را در دستورکار خود قرار داد.

او با اشاره به بازدید از ۱۱۵ مغازه و مرکز فروش در ۲۴ ساعت گذشته، ادامه داد: در این طرح برای ۳۵ واحد اخطاریه صادر شده و ۱۲ واحد نیز به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌ها پلمب شدند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه پلیس در مرحله اول به واحد‌های صنفی تذکر داده و در صورت عدم توجه به تذکر‌ها اقدام به پلمب واحد‌های صنفی می‌کند، بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته به ۸۷ واحد صنفی توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان تذکر داده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم با رعایت محدودیت‌های بهداشتی، در قطع زنجیره انتقال کرونا یاری دهنده مسئولان باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار