آغاز احداث شهرک مسکونی شهید سلیمانی توسط نیروی دریایی سپاه در روستاهای زاج و داربست بشاگرد

عملیات ساخت شهرک مسکونی شهید حاج قاسم سلیمانی در روستا‌های زاج و داربست بشاگرد در استان هرمزگان توسط نیروی دریایی سپاه آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین کلنگ زنی احداث شهرک مسکونی مزین به نام سرباز ولایت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم ولایتمدار روستاهای زاج و داربست از توابع شهرستان بشاگرد، با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر مسئولان استانی حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان و جمعی از خیران نیکوکار آغاز شد.

عملیات اجرایی این شهرک توسط مهندسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همراهی خیران نیکوکار احداث خواهد شد. احداث راه دسترسی و ارائه خدمات عمومی مانند برق، آبرسانی ، مخابرات، فیبر نوری برای این شهرک در نظر گرفته شده است.

اجرای این پروژه مسکونی برای سکونت مردم سیل زده روستاهای زاج و داربست که در دی ماه سال گذشته روستاهای آنان به دلیل قرار گرفتن در مسیر سیلاب تخریب شده بود توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم گفت: ان شاءالله به مدد الهی، با تلاش همگی و روحیه جهادی انقلابی می توانیم با تامین منابع لازم، تا فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یعنی تقریباً یک سال دیگر این شهرک مسکونی را آماده و در اختیار مردم عزیز زاج و داربست قرار دهیم.

وی افزود: رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه همان گونه که در زمان آسیب ها و خسارت های سیل سال گذشته، در کنار مردم و همراه آنان بودند و تا آنجایی که توانستند و تا حد ممکن امداد رسانی، کمک و تلاش کردند. ما وظیفه خود می دانیم و افتخار می کنیم که در کنار این هموطنان عزیزتر از جانمان باشیم وبرای ایجاد آسایش و امنیت آنان خودمان را فدا کنیم.

دریادار پاسدار تنگسیری اظهار کرد: در عرصه ساخت و ساز شهرک مسکونی برای این عزیزان هم بنابر صبغه الهی اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مردمی بودن و ولایت مداری آن در کشور عزیز اسلامی موج می زند، با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین، فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) مبنی بر کمک رسانی ، امداد و احداث خانه های مسکونی برای محرومین و اقشار آسیب پذیر، همراه و دوشادوش مردم برای رفع مشکلاتشان خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار