ربیعی: برابر آلومینیوم انتظار پیروزی داشتم/ تمام راه‌های نفوذ حریف را بستیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برابر آلومینیوم اراک انتظار پیروزی داشتم، زیرا نمایش جسورانه و بهتری ارائه دادیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: به مجموعه باشگاه آلومینیوم اراک و خطیبی خسته نباشید می‌گویم. افتخار داشتم یک فصل در آلومینیوم کار کنم. بازی خوبی را شاهد بودیم، اما کیفیت چمن ورزشگاه در بازی تاثیرگذار بود. زیر چمن کاملا گِل بود و بازیکنان هر ۲ تیم برای گرم کردن و بازی در ۱۰، ۱۵ دقیقه ابتدایی فشار زیادی را تحمل کردند. آلومینیوم با سیستم ۱_۴_۵ بازی کرد و با این سیستم لایه‌های دفاعی زیادی داشت.

ربیعی در ادامه گفت: تمام مسیر‌های تهاجمی آلومینیوم اراک را بستیم. با احترام به تیم حریف، تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردیم. می‌توانستیم در پاس‌ها و ضربات آخر بهتر عمل کنیم. در ابتدای بازی یک اتفاق برای تیم ما رخ داد و قائم اسلامی خواه حین گرم کردن مصدوم شد. ۲ بازیکن دیگر را هم به دلیل مصدومیت و ابتلا به کرونا در اختیار نداشتیم. نفرات جایگزین عملکرد خوبی داشتند و مهرداد رضایی به خوبی از پس وظایفش برآمد. برای ما پیشرفت است که پس از ۲ شکست، در خانه حریف توانستیم امتیاز بگیریم.

او افزود: با نمایش جسورانه و منظمی که ارائه کردیم، انتظارم این بود که هر ۳ امتیاز را بگیریم. به هر حال به ۲ تیم تبریک می‌گویم. تیمم در مسیر پیشرفتی که مدنظر داشتم حرکت می‌کند و مطمئنم روز به روز بهتر خواهیم شد.


بیشتر بخوانید:

آلومینیوم صفر - مس رفسنجان صفر/ امتیازات در اراک تقسیم شد


سرمربی مس رفسنجان با تمجید از مردم اراک گفت: با وجود این که ۲، ۳ سال از حضور من در اراک می‌گذرد، مردم این شهر همچنان به من لطف دارند و از آن‌ها ممنونم. خیلی خوشحالم که فوتبال اراک در لیگ برتر نماینده دارد و مایه افتخار مردم با شرف و مهمان نواز اراک است. امیدوارم آلومینیوم و مس رفسنجان نمایندگان لایقی در لیگ برتر باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار