هاشمی نسب: به کسی ارتباطی ندارد که نیمکت فولاد چگونه اعتراض می‌کند

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل گل گهر سیرجان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هاشمی نسب مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی با تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم، ولی در صحنه پنالتی اعتقاد داشتیم قبل از آن خطای هندی انجام شد، اما در این باره صحبتی نمی‌کنم.  پنالتی را دروازه بان ما گرفت، اما باز هم با نظر داور پنالتی تکرار شد.

او ادامه داد: بعد گلی که خوردیم توانستیم به خوبی به بازی برگردیم، و توانستیم با یک حرکت تاکتیکی تمرین شده به گل برسیم.
روند خوبی را تا پایان بازی داشتیم تا دقیقه‌های آخر بازی که متاسفانه پنالتی را از دست دادیم و با حداقل امتیاز به اهواز برمی گردیم. گل گهر تیم بسیار پر مهره و خوبی است و ما هم بازی سختی را گذراندیم. همین جا از بازیکنان این تیم هم تشکر می‌کنم که در صحنه‌ای در بازی فر پلی انجام دادند و توپ را به نفع ما به بیرون زدند.

مربی تیم فولاد گفت: ما در این بازی به دنبال پیروزی بودیم، نقاط ضعف و قوت تیم سیرجانی را می‌دانستیم و در این بازی توانستیم کاری کنیم که تیم گل گهر کوچک‌ترین موقعیتی روی دروازه ما نداشته باشد. به هر حال تیمی که در صدر جدول قرار دارد تیم بسیار خوب و قابل احترامی است.

هاشمی نسب درباره اعتراض به داوری از طرف نیمکت تیم فولاد عنوان کرد: در تمام دنیا این اعتراض‌ها است، اما این را باید بدانیم که هر مسابقه ناظر یا داور چهارم دارد و اگر اعتراض بیش از حدی صورت گیرد حتما برخورد می‌شود. من واقعا نمی‌دانم چگونه بعضی‌ها به خودشان اجازه می‌دهند که درباره نیمکت تیم‌های دیگر صحبت کنند. سال گذشته در سی هفته لیگ برتر فقط ۲ مربی از تیم ما اخراج شد. من فکر می کنم به کسی ارتباطی ندارد که نیمکت فولاد چگونه اعتراض می‌کند.

او ادامه داد: مطمئن باشید اعتراضی که نیمکت فولاد انجام می‌دهد بی حرمتی صورت نمی‌گیرد. اعتراض همیشه است، اما همیشه به داوران احترام می‌گذاریم.

هاشمی نسب گفت: ما از باختن ترسی نداریم و اگر روزی حقمان برد نباشد آن روز بازی را خواهیم باخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار