تحول عمرانی در وادی رحمت تبریز/ بودجه عمرانی سازمان آرامستان‌های تبریز دوبرابر شد

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به افزایش دوبرابری بودجه عمرانی این مجموعه گفت: وضعیت وادی رحمت تبریز متحول می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فرخ جلالی مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در حاشیه بازدید از روند پروژه‌های عمرانی وادی رحمت افزود: با حمایت شورای شهر و شهردار محترم کلانشهر تبریز، اعتبارات عمرانی این سازمان از ۱۰ میلیارد تومان به ۲۱ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گفته او، کل بودجه امسال سازمان آرامستان‌های تبریز به ۴۱ میلیارد تومان بالغ شده است.

او ادامه داد: با این افزایش، بسیاری از فعالیت‌های عمرانی عقب مانده در موادی رحمت تبریز، به سرعت اجرایی شده است.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریزبا تشریح برخی اقدامات عمرانی انجام شده در ۹ ماه سالجاری گفت: کف سازی بسیاری از بلوک‌های تازه تاسیس مانند ۶۵، ۹۵، ۱۱۱، ۱۱۳ و... با هدف ساماندهی و رضایت شهروندان آغاز شده و درحال انجام است.

فرخ جلالی با اشاره به فعالیت‌های تملیکی جهت گسترش بلوک‌های وادی رحمت اظهار داشت: در این مدت ۱۳ هزار قبر جدید آماده شده است.

اوبا اشاره به آسفالت معابر اصلی و فرعی این مجموعه گفت: ساماندهی معابر وادی رحمت با هدف دسترسی آسان‌تر شهروندان به سرعت درحال انجام است.

او با اشاره به اتمام پروژه مسقف سازی فاز ۲ گلزار شهدا، هرگونه اقدام برای ساماندهی و کف سازی آن را منوط به طراحی کارگروه ویژه و ابلاغ رسمی بنیاد شهید دانست.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز همچنین از برگزاری جلسات اولیه برای احداث یادمان شهدای جاویدالاثر در وادی رحمت خبر داد و گفت: این پروژه هم پس از تصویب و ارائه طرح نهایی، اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار